sobota, 4. november 2023

Angelček v topli obleki - 5.naloga

Pri 5.uri v MŠPU nam je Tina dala nalogo, da angelčka oblečemo v topla, mehka oblačila.

Tako kot Tina, sem tudi jaz obleko pripravila iz filca. Na osnovo sem prilepila izrez vstopnice, notranji - manjši izrez pa sem izrezala iz predhodno pripravljenega ozadja. Naredila sem ga s pomočjo dveh plastičnih šablon. Še srčne želje za leto 2024 in voščilnica je pripravljena.


 Izdelek odlagam na svojo poličko v 11.MŠPU.

Lepim tudi v galerijo Najlepšega para za mesec november 2023.


Hvala, ker si se ustavila na Cvetočem travniku in lep pozdrav, Andreja V.

3 komentarji:

  1. Zelo lepo voščilnico si izdelala in angelčka toplo oblekla. :-) Všeč mi je ozadje. Objem, Sonja

    OdgovoriIzbriši
  2. Andreja, kako zelo lepa je tvoja voščilnica...angelček je krasen in ozadje prav pravljično!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako čudovito mehak je tvoj angel. Zelo lepa je.

    OdgovoriIzbriši