sobota, 28. oktober 2023

Pokrajina v škatlici - 3. naloga

 Pri današnji učni uri smo imeli Tino, ki nam je pokazala izdelavo pokrajine v škatlici.

Odločila sem se, da izdelam zasneženo pokrajino in ob tem sem bila v mislih v svojem prejšnjem domu. Skoraj tako je bilo, kadar nas je zamedlo in tudi srne  so bile dnevnevne obiskovalke.

Vse kar sem uporabila pri izdelavi je iz zadnje kolekcije Najlepšega para.


Sem pa malo pred tem naredila že eno škatlico, ki bo primerna za kakšno sladko dobroto. Izrez sem prekrila s pavs papirjem, darilca so Tinino darilo ob 10. obletnici Najlepšega para.


Izdelek odlagam na svojo poličko v 11.MŠPU

Zaradi uporabljenih šablon Najlepšega para lepim v galerijo za mesec oktober 2023.


Hvala, ker si se ustavila na Cvetočem travniku, lep pozdrav Andreja V.

3 komentarji:

  1. Si kar predstavljam to tvojo bivšo hiško tam pod Golico...en kup belega snega, mir, tišina, pasji lajež tvoje psičke, ogenj v kaminu....lepi spomini, ki si jih dala v tole nalogo...

    OdgovoriIzbriši
  2. Jej, kako lepa škatlica polna zimske idile...pa tudi sladke dobrote bodo vesele v škatlici s super oknom iz pavs papirja!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lepo zasneženo, kot v pravljici. In ta, za sladkarije je tudi krasna.

    OdgovoriIzbriši