nedelja, 12. november 2023

Interaktivno darilo - 8. naloga

Današnja voščilnica je nastala po navodilih Vladke, ki nam je za" bonus" učno uro pripravila izdelavo darila iz izrezov pop-up škatlice. 

Izdelava, na prvi pogled povsem enostavna, mi je dala nekaj izzivov, saj je bilo potrebno kar nekaj prilagajanja pri vstavljenih izrezih in širini podlage. Na koncu mi je uspelo😀.

Izbrala sem prav tako barvno kombinacijo kot Vladka, saj sem že nekaj časa ugotavljala, da  tradicionalnih barvnih kombinacij skoraj ne naredim več.

                          Notranjost sta pri meni zapolnila objeta pingvina, ki prinašata darilo.

 
Zaradi izdelkov Najlepšega para, lepim v galerijo meseca novembra 2023
Hvala, ker si se ustavila na Cvetočem travniku, lep pozdrav Andreja V. 
 
 

2 komentarja:

  1. Ne boš verjela a ravnokar delam to nalogo in sem razmišljala, ali pustim tisti repek za povlečt ven ali ne....Sama sem ga odrezala (itak bo treba razlagat, da se pokrov odpre (al pa🤔🤔🤔 ga bo dobila tršica, pa bom te obveze frej!!😉😉)...skratka...všeč mi je, ker si ta cefuzelj pustila in še vedno pride voščilnica zelo elegantna❤!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja pa iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Kako pašeta lepo pingvina v darilo. Ja, je treba bit prilagodljiv s širino podlage. Bi se splačalo več takijh zapovrstjo naredit, ko že točno veš kako in kaj. Tudi sama sem se kar namatrala s temi prilagoditvami na prvi. Druga pa mi je šla že veliko bolj gladko od rok.

    OdgovoriIzbriši