torek, 14. november 2023

Maskiramo in senčimo - 9.naloga

Tokratno, že 9. nalogo, smo dobili pri Vladki. Potrebno je bilo maskirati in senčiti ozadje.

Ponovno sem ostala pri Vladkini verziji, le da mi je tokrat uspelo narediti dve. Tudi moj angelček je dobil drugo frizuro, sposodila  sem si jo iz kompleta "Igrajmo se s punčkami" - pomlad 2020.



                 Druga verzija pa je nastala na enakem ozadju z angelčki iz ene starejših kolekcij.


Ker sem maskirala in senčila, nalogo odlagam na svojo poličko v 11.MŠPU

Zaradi uporabljenih izdelkov Najlepšega para, lepim v galerijo meseca novembra 2023.

Hvala, ker si se ustavila na Cvetočem travniku, lep pozdrav Andreja V.

1 komentar:

  1. Kako super, da si tudi ti zamenjala frizuro. Super izpade. Obojni sta krasni in ta druga mi je še tako angelsko-razposajena zraven.

    OdgovoriIzbriši