ponedeljek, 27. november 2023

Tresoči element - 11.naloga

Danes se bo pa treslo in kako tresoče bo šele v učilnici MŠPU😀, saj nas je Vladka nagovorila, da pripravimo voščilnico s tresočim elementom.

Ko sem gledala, katero šablono  bi uporabila kot tresočko, sem se ustavila pri kozarcu, ta pa je del v kompletu "okraski za številke". Na videz povsem enostavna voščilnica mi je kar kravžljala živce, saj sem zakomplicirala do konca in nazaj. Če bi hotela ponoviti mi ne bi uspelo 😅. Sem pa zato zaključila s povsem enostavnimi dodatki.



 Nalogo odlagam na svojo poličko v 11. MŠPU.

Zaradi uporabljenih izdelkov Najlepšega para, lepim v galerijo za mesec november 2023

Hvala, ker si se ustavila na Cvetočem travniku, lep pozdrav Andreja V.

3 komentarji:

  1. Fantastična je. To s kompliciranjem pa poznam...

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa misliš da bi izpadlo tako fino fejst, če ne bi komplicirala??? Če bi bilo vse na hojladri, bi bil danes komentar...lepo si naredila!!! Tako bo pa komentar drugačen...."Waw...fantastična ideja in tale ruzak ali vrečka (še nisem dobr pogruntala, sorry...jutranja kava še ni prijela🙈🙈)...in psiček, ki čuka ven mi je tako všeč. Pa mal še počak ...ura je jutranja in je mal prezgodaj, da rukneš ta šampanjec🤣...

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, včasih najbolj preproste ideje zakompliciramo do konca, mi je zelo znano. Si pa zelo domiselno iz kozarca izdelala tresočko. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši