nedelja, 8. oktober 2023

Nekaj prazničnih z novimi šablonami NP

V septembru nas je Tina razveselila z novo kolekcijo štampiljk in rezalnih šablon jesen-zima 2023. Kot vedno, mi je ustvarjanje z njenimi šablonanimi v veliko veselje in nastale so že prve praznične.

 Pri prveh dveh sem kot glavni motiv izbrala božično zvezdo z zelenjem in nova praznična voščila.

Pri tej  sem uporabila smreke, hišico in voščilo. Za ozadje sem na pavs papir embosirala snežinke, pritrdila sem ga zgoraj z oblaki in spodaj s sneženim hribčkom. Nastala je prav prikupna zimska pokrajina.


Pri tej sem v šesterokotnik prilepila smreke in darila. Šablono darila je Tina dodala ob nakupu njenih izdelkov, saj letos Najlepši par praznuje 10.obletnico.

 

Še ena pa je nastala s šablono Angelček. Napis sem dodala z mislijo na osebo, ki je to voščilnico prejela. Čeprav bi bila mogoče bolj primerna za praznični čas, sem jo jaz namenila za  rojstni dan.



Zaradi v celoti uporabljenih novosti Najlepšega para, lepim v galerijo meseca oktobra 2023.

Hvala, ker si se ustavila na Cvetočem travniku, lep pozdrav Andreja V.


2 komentarja: