petek, 27. oktober 2023

Podaljšan tag - 2.naloga

Nova učna ura in učiteljica  Vladka. Za nalogo smo dobili izdelavo voščilnice s podaljšanim tagom. 

Pripravila sem tag v naravni barvi, ga prilepila na osnovo in ga zaključila na hrbtni strani voščilnice. Odločila sem se za bunkico iz seta "okraski za številke", dodala zelenje iz kompleta "kaj je božič" in za letnico uporabila adventne številke.

 

Da sem porabila še drugi del izrezov za bunkico, sem naredila podobno voščilnico , le da tu ni taga, sem pa naredila podobno voščilnico, kot nam jo je pokazala Tina na srečanju v Rayherju. Zelenje sem odtisnila na osnovo, dodala bunkico in voščilo odtisnila na trakove iz kompleta "prepleteni tag".


Zaradi uporabe podaljšanega taga, odlagam  izdelek na svojo poličko v 11.MŠPU.

 Zaradi uporabljenih izdelkov Najlepšega para, izdelek lepim v galerijo za mesec oktober 2023.


Hvala, ker si se ustavila na Cvetočem travniku, lep pozdrav Andreja V.

2 komentarja:

  1. Andreja, kako čarobno lepi sta!!!! Srček iz katerega potem vrvica popelje bunkico mi je tako dobra ideja...hvala ti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Obe sta krasni in lepo si skombinirala vse skupaj.

    OdgovoriIzbriši