sreda, 31. oktober 2018

MŠPU - 4.in 5. naloga - tresočka na 2 načina

V tej objavi bom združila dve nalogi. Obe sta tresočki, 1x na malo bolj zapleten način in drugič enostavnejša.

Pri obeh sem uporabila kreativne kroge in kroge s šivi.

Pri prvi - zvezdi tresočki, sem na moder kreativni krog dodala krog s potiskanimi snežinkami. Nanj sem prilepila zvezdo tresočko, ki ima svetleči "okvirček" zaradi posebnega trika, ki ga Tina še kar ni razkrila:)). Angelček, ki me v tem primeru spominja za zvezdico zaspanko, se je prav lepo ugnezdil na njenem kraku. Še voščilo in izdelek je zaključen. Voščilnico sem v celoti kopirala pri Tini.



Druga je tresočka v "enostavnejši" izvedbi in sem je ravno tako delala po Tininih navodilih.
Način polnjenja je res enostaven in postopek zato hitrejši za izdelavo - navdušena:)))



Ker sta tudi ti dve nalogi odkljukani, ju odlagam na svojo poličko v 6. razredu MŠPU

Zaradi uporabljenih izdelkov Najlepšega para: kreativni krogi, krogi s šivi, šablona luna in zvezde, angeli, voščila, pentlja in zaradi njenih idej, izdelek prijavljam tudi v galerijo za mesec Oktober 2018.

Hvala za pregled mojih nalog in  za obisk Cvetočega travnika, ki te je vedno vesel:) - tudi brez komentarja, saj sama še predobro vem, da to vzame ogromno časa.

Lep pozdrav, Andreja V.

8 komentarjev:

  1. Zame si z odliko naredila domači nalogi. Zanimivi in lepo izdelani voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo, odlično opravljeni obe nalogi.

    OdgovoriIzbriši
  3. vau, super tresočki - si pa pridna, je kar veliko dela z njimi kljub poenostavitvam.

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga sošolka, sem ocenila vse tvoje dosedanje domače naloge z odlično pet in pohvalo za izvirnost. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi s tresočimi nalogami si odlično opravila. Sem se tudi sama danes lotila te tresoče naloge, je kar nekaj dela. Pokažem jutri. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepi praznični tresočki si ustvarila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Z veslejsm se ustavim pri tebi in pustim komentar, včasih pa res kakšna objava uide mimo. Obe st ami všeč. Ampak veš kaj Andreja - to niso kopije. Si rezala sama, si uporabila in skombinirala drugačne paprije... je podobna in samo tovja :)!

    OdgovoriIzbriši
  8. Super sta! Modra s čudovitim ozadjem modrih snežinkic tako lepo sprejme angelčka v rdeči opravi. :)

    OdgovoriIzbriši