sreda, 24. oktober 2018

MŠPU - 2. učna ura - palček obdaruje

Druga naloga v  MŠPU je povezanost zunanjega in notranjega dela voščilnice. Vladka nam je pričarala romantično večerno nebo z gugalnico pripeto na luno - o tem  res lahko le sanjamo.
Sama sem izbrala prikupnega palčka Najlepšega para, ki mora še pravi čas oddati  darila, mogoče je to kaj bolj uresničljivo:)))
                             
Na prvi strani hiti z vozičkom polnim daril, saj nanje čaka cela četica malih škratkov. Nekaj jih bo sigurno pustil že pod smrečico, ki se blešči v svoji okrašenosti.


V notranjosti pa vidimo malega razposajenca, ki od veselja kar poskakuje, saj se je pri njem
že ustavil in ga razveselil z darilcem in še nekaj sladkega se je našlo:)



Voščilnico odlagam na svojo poličko v razredu 6.MŠPU.

Zaradi uporabljenih izdelkov NP ; valoviti kvadrat, voščilo, veseli palček,  voščilnico lepim tudi v galerijo meseca Oktobra 2018.

Hvala ker si se ustavila na mojem Cvetočem travniku,  kdo ve, morda tudi tebi prinese kakšno darilce. 
Lep pozdrav, Andreja V.

13 komentarjev:

  1. Hihi, kako domiselna celota! Lepa je...

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, logično, da škrati obdarujejo tudi drug drugega in ne prinašajo daril le nam :) Ljubka voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Za pojest...pa ne samo mafin v notranjosti....celotna je lepo zmešana skup in pečena ravno prav za eno malčko. Res bo lepo za videt celotno paleto prijavljenih voščilnic konec šolskega leta...

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz bom pridna do praznikov, da tudi meni škrat prinese darilo. :-) In potem bom skakala od veselja. :-)) Čudovito in zelo domiselno voščilnico si izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasno Andreja, cela zgodbica <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Andreja lepo si tole skombinirala. Očitno se bo treba potruditi in biti priden, da bo tudi meni kakšen škrat prinesel darilo ;).

    OdgovoriIzbriši
  7. O, si tudi ti pridna in delaš DN ;)
    Krasno.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita pravljica - med potepanjem po blogih (končno sem dočakala odklop in našla čas za raziskovanje izven mojih meja ;-)) sem dobila ideje za pravljične dogodivščine Tininih palčkov ... Kaj vse se jim dogaja, kam vse gredo in kako lepšajo ta svet... Če bi imela pisateljsko žilico, bi se kar lotila zapisovanja pravljic :-)
    Imenitna ideja za domačo nalogo in imenitna izvedba, bravo Andreja. Me že zanima, kakšna bo tretja naloga, glede na to, da sta prvi dve več kot imenitni, Majda

    OdgovoriIzbriši
  9. Vesela in zabavna voščilnica, ki si ji dobro povezala zunajost in notranjost.

    OdgovoriIzbriši
  10. Navihanka!!! A so prazniki že tu?

    OdgovoriIzbriši
  11. Hi, hi...kako ljubka je! Srečni obdarovanec znotraj je pa res super vesel :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Prav nasmejala sem se tvojemu škratku,ki tako hiti,kot da mu gori pod škorenjci. Prekrasno izdelana voščilnica.

    OdgovoriIzbriši