sreda, 31. oktober 2018

MŠPU - 3.učna ura -posebno odpiranje

Pouk poteka in naloge si sledijo s svetlobno hitrostjo, jaz pa v zaostanku. Ker je danes ravno noč čarovnic, si bom privoščila malo daljšo noč in upam, da s pomočjo "prijateljic", obveznosti speljem do konca:)

Pri tretji uri je naša naloga: posebno odpiranje. Ponovno nisem iskala kakšnega novega patenta, ampak sem ga preplonkala od šice.

Na kvadrat z valovitimi robovi sem prilepila manjšega in nanj odtisnila voščilo, ki ga je oblikovala Tina in ga toplotno embosirala. Preko njega sem z razcepkom  pritrdila še enega manjšega z valovitimi robovi in še nekoliko manjšega s šivi. V njega je tudi izrezana srčna snežinka. Še malce belih  Nuvo pikic in voščilnica je gotova. 



Zaradi uporabljenega posebnega odpiranja je naloga primerna, da jo odložim na svojo polico v 6. razredu MŠPU

Zaradi uporabljenih izdelkov Najlepšega para: kvadrat s šivi, kvadrat z valovitimi  robovi, srčna snežinka in voščilo, izdelek lepim tudi v galerijo za mesec Oktober 2018.



Hvala ker si pregledala nalogo Cvetočega travnika in pustila svojo "oceno". 
Lep pozdrav, Andreja V.

1 komentar:

  1. Dobro si uproabila posebno odpiranje. Všeč mi je barva te voščilnice in kako se razkrije krasen zlati napis.

    OdgovoriIzbriši