torek, 23. oktober 2018

MŠPU - 1. učna ura - 3D voščilnica

Prva učna ura je za nami, in ker sem se udeležila tudi "pripravljanega" dela na to šolsko leto (Rayher in Tina), sem tudi prvi izdelek naredila takoj po tem, ko sem prišla domov - no ne čisto takoj, naslednji dan:)

Nastala je skoraj identična voščilnica, kot nam jo je pokazala Tina. Velikokrat se zgodi, da prvi izdelek kar kopiram (za vajo), potem pa delam variacije na temo. Pri tej sem, ker sem bila prisotna na predpripravah, naredila tudi zvezdice, ki se bleščijo. Zakaj se bleščijo pa ne bom izdala, to bo sigurno povedala Tina pri nadaljnih urah - kar sledite:)).



Ker  mi je sistem voščilnice zeeeelooo všeč, sem takoj naredila še eno  (variacija), katero bo dobilo Društvo diabetikov Slovenj Gradec. Mogoče njim ne bi smela poslati mafina, ampak je dietni:))).
Tukaj pa sem, poleg izdelkov NP, uporabila tudi  šablone Sizzixa in MD. Zvonki se zahvaljujem za šablono mafina.


Na tej stranski fotografiji sem želela pokazat, da je voščilnica, sicer narejena na enak način kot prva, dodana  še na celo osnovo.

Tako sem svojo prvo nalogo dokončala; odlagam jo na svojo poličko v razredu in hkrati tudi lepim v galerijo Najlepšega para za mesec Oktober 2018.

Hvala ker ste mojo nalogo pregledale in vas s Cvetočega travnika lepo pozdravljam,
Andreja V.

9 komentarjev:

  1. Ej sošolka!!!!! Smo grebatorce me tastare...takoj v prvo vrsto in prec naloga....Še ena punca, ki se gunca (v tvojem primeru angelček)....Kako se lepo preliva in lesketa modra barva na zvezdah...Prelepa je. Dijetni mafin!!!! Ja prav, če ti tako rečeš....je pa vseeno dober tudi na papirju...pa tale mreža me je zamikala....je to MD šablona????...zanimiva je. Lepo bodi!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ojoj, še ena piflarka, haha. Ampak nalogo si super izdelala, sedi 5 in vem pa ne povem zakaj se zvezdice svetijo. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super sta, ta druga me še malce bolj povleče, prekrasnih barv je!

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasni sta obe in tudi sama tako delujem. Najprej vadim, potem pa gremo mi po svoje....Uživam ko prebiram tvoje objave.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hihi, tale dietni mafin je pa super! In tudi super ideja, da si nalepila na osnovo, bo lažje za napisat:)! Angelček je pa prav tako lušten...

    OdgovoriIzbriši
  6. opala pridno delaš naloge, mhhm mogoče nadoknadim vse čez vikend he he

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi ti si zelo pridno začela šolsko leto in všeč mi je tako variacija kot tista z angelom.

    OdgovoriIzbriši
  8. Vse pohvale, da si že začela šolsko leto :). Obe st ačudoviti, nasmejala pa si me z dietnim muffinom :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Andreja, kako sem ponosna, da si takoj preizkusila vse informacije :-)! Z diabetičnim mafinom si me pa nasmejala :-)))))!!!

    OdgovoriIzbriši