petek, 3. marec 2017

Želja po pomladi se nadaljuje

Zadnje čase sem pri "lovu na izzive" prepočasna ali pa jih zgrešim:). To se začne počasi dogajati, zato je najbolje, da objavim nekaj, kar ustvarjam in ni povezano z nobenim izzivom, je pa skoraj obvezno z Najlepšim parom. 

Ta, ki ponovno kliče po pomladi je bila narejena za gospo, ki je praznovala 70. roj. dan. Ima rada rože, pomlad in vse kar je sončno. Zato sem ji sončnost pričarala z barvami, od rož pa sem ji v šopek nabrala marjetice. Šopek sem položila na čipkast prtiček in na njega in pod njim odtisnila voščilo, ki je iz novega seta štampiljk Najlepšega para. Osnova voščilnice je narejena po merah, ki sem jih 1x dobila na delavnici v Rayherju in dopolnjena s potiskanim papirjem iz Tedija.



Druga  voščilnica pa je bila narejena za meni ljubo osebo, ki je praznovala v prvih dneh marca.  Ker sem želela za njo narediti malce drugačno in posebno, sem pobrskala po videoposnetkih na spletu in našla to, ki se mi je zdela simpatična in še taka, da ji bom kos:). Mogoče poznate občutek, ko želiš za nekoga, ki ti je posebno pri srcu, narediti nekaj posebnega, najboljšega in najlepšega. No, to potem ni vedno tako in na koncu nisem nikoli povsem zadovoljna. Ampak bila je narejena iz srca in z ljubeznijo. 
Jaz sem jo poimenovala "plisirana voščilnica". Na to plisirano osnovo sem položila cvetove vrtnice in jih poskušala barvno približati osnovi "pliseja":). Vrtnice mi je nekaj časa nazaj prijazno poslala Martina in mi pripisala: ker semen žal še nimam, ti pošiljam rožice, pa si jih posadi za seme:). Tako jih tudi jaz sedaj pošiljam naprej in upam, da bodo uspešno rastle. Še voščilo Najlepšega para, nekaj zlatega, da se blešči in bogati ter na vrhu kot zaključek še čipkasta burdura.



Tako drage moje, je današnja  objava končana. Mogoče sem malo dolgovezila, ampak to je bil na nek način pogovor z vami, ki vas že dolgo nisem videla. 
Zaradi uporabljenih izdelkov Najlepšega para, objavo lepim v galerijo za mesec Marec 2017. 

Hvala, ker si obiskala moj Cvetoči travnik in lep pozdrav,
Andreja V.

16 komentarjev:

  1. Obe voščilnice sta lepi še posebno, ker so narejene z ljubeznijo. Vem, da bo osebi všeč tako kot sta meni. Pozdravček Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako je, kot je zapisala Aleksandra: vidi se, da sta narejeni z ljubeznijo. Vsaki si vtkala tisto, kar jo veseli in delala posebej zanjo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nič hudega če zamudiš izzive, važno, da ustvarjaš in pokažeš kaj ustvarjaš.
    Lepi čestitki si naredila, res kličeta pomlad in jaz jo komaj čakam. Naj ti nekaj povem, tudi sama dostikrat nisem zadovoljna z narejenim, potem pa vidim pri prejemniku ali pa pri objavi navdušenje, ko izdelek vidijo drugi. Včasih je fino pogledat čez tuja očala.
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudoviti cvetoči voščilnici sta nastali iz tvojega Cvetočega travnika :-)) Super si ju sestavila in res kličeta po pomladi. Ko pogledam skozi okno, se obeta lep sončen dan .-) Imej ga tudi ti!

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasni voščilnici, obe sta mi zelo všeč, saj kar izžarevata pomladno razpoloženje in pozitivno energijo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tvoji lepi voščilnici naj le že prikličeta pomlad. Danes se je dan tako lepo začel, zdaj pa pri nas rahlo dežuje že kar nekaj časa. Posebno druga voščilnica mi je zelo všeč, prav posebna je. Pozdrav do tebe.

    OdgovoriIzbriši
  7. Izzivi so izzivi, ampak največji izziv smo seveda sami sebi! In to je edini izziv, ki RES šteje - zadovoljstvo, ki ga občutiš, ko zaključiš, pa te pelje naprej in naprej! Čudovito si ustvarjala, v moj domek je s tvojo pomočjo prišla pomlad! Hvala, draga Andreja za pomlad, ki se širi s cvetočega travnika. Majda

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Andreja, poznam občutek, ko se za drago osebo želiš še posebej izkazati in potruditi in sploh nimaš občutka, če je izdelek dovolj dober. Moram te potolažiti. :-) Tvoje vrtnice na plisirani osnovi so preprosto čudovite. Krasne barve si izbrala. Lepe pa so tudi marjetice na prvi voščilnici. Všeč mi je oblika. Moram ti prišepniti še tole, da sploh nisi edina, ki ji izzivi odbrzijo mimo. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudoviti sta. Plisirana voščilnica je tudi pri meni že nekaj časa na zalogi, da preizkusim, če mi bo šlo, tebi je odlično uspelo. Hvala, da si nam cvetlično obarvala dan. Se pa verjetno kmalu spet vidima in se že veselim. Lepo nedeljo ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepo smo "počvekali", prišparaj kaj še za 1. april 😃😃😃!! Izzivi pridejo, grejo, pa spet pridejo.....eh, še veliko jih bo, nič bat, glavno je, da si z nami. Mi je pa všeč, da si tole čipko "spremenila" v krasno vazo. Prav lušno zgleda, marjetice so mi pa itak IN...o teh je pa škoda vsake besede...najboljša šablona na svetu na temo rože. Druga je pa res nekaj posebnega in če se bojiš, da ji ne bo všeč....strah je čisto odveč. Lepo bodi in nikar še ne kosit svojega travnika, da bomo lahko še nekaj časa uživale ob tvojih rožicah.

    OdgovoriIzbriši
  11. Obe voščilnici sta krasni s prelepim cvetjem. Prepričana sem, da sta ju bili slavljenki zelo veseli. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Draga Andreja...čisto vse kar si želela, si dosegla. V njej je plisirane :-) toliko srčnosti in ljubezni, da kar žari. Presrečna in ponosna prejemnica pošilja največji možen kompliment.

    OdgovoriIzbriši
  13. Prav obe sta čudoviti. Marjetice so mi pa sploh všeč in v tvoji barvni kombinaciji prav kličejo po pomladi.

    OdgovoriIzbriši
  14. Lepo, da se nam znova javljaš in rpav nič besed ni bilo :) Krasno si tole naredila, še posebej pa sem navdušena nad to drugol. Krasna barvna kombinacija in to plisiranje mi je zelo všeč. Hkrati pa s eti zahvaljujem še za lepo zahvalnico :) Objem.

    OdgovoriIzbriši
  15. Joj, kako pišem :) Želela sem povedati, da ni bilo nič preveč besed :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Čudoviti sta, pravi pomladni!

    OdgovoriIzbriši