ponedeljek, 13. marec 2017

Ko me inspirira 56 - NEGATIV 3

Še ena, ki jo lahko dam k izzivu Tine in Vladke -  negativ. Je ena tistih, pri kateri nisem vedela, kaj bi naredila. Želja je bilo kar nekaj in sploh nisem vedela, kako naj jih združim. Naredila sem celo "paniko", skup spravila malo morje materiala, nastalo  pa je samo to - tudi to se naredi:).
Delala sem za osebo, ki jo popolnoma nič ne poznam, živi v Ameriki  in ljubi vse: od umetnosti, dela s keramiko, arhitektura... skratka, ob vseh podatkih sem bila jaz "prazna". Ampak .... je pa negativ:))).

Pripravila sem kvadrat, na katerega sem položila  "vodnjak"?, ob rob postavila vejico s ptičkom, dodala še ptička na rob vodnjaka (ki mi ga je poslala Mojca - hvala ti)  in vse skupaj zaključila kot tresočko, okvirjeno z romantičnim pravokotnikom s šivi. Še dve zastavici; napis in voščilo, ob rob pa balonček.
Tako kot sem se "namučila" z voščilnico, sem se sedaj s pisanjem te objave - ta mi res ni bila pisana na kožo.





Zaradi uporabljenih izdelkov Nejlepšega para, izdelek lepim v galerijo za mesec Marec 2017.
Zaradi izziva, ko me inspirira 56 - negativ, pa prijavljam na Vladkin blog.

Hvala, ker si obiskala moj cvetoči travnik in se namučila pri branju te objave:) 
in lep pozdrav,
Andreja V.

13 komentarjev:

  1. Prav nič ni videti, da bi te ta voščilnica jezila. Mislim, da je izpadla super simpatična in zelo všeč mi je tale fontana s ptički. Krasen izdelek je in na koncu je le to pomembno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Andreja, tale lepotička nič ne kaže na to, kakšne težave si imela ob njenem nastajanju. :-) Mene z objavo nisi niti malo namučila. Prav prijetno jo je bilo prebrati. :-) Krasno pomladno sceno si sestavila. Čudovita tresočka.

    OdgovoriIzbriši
  3. O, Andreja...tako zelo vesela, topla in prikupna je tvoja tresočka, da ni čisto nič opaziti tvojih skrbi. Res niso potrebne...mojstrica si!

    OdgovoriIzbriši
  4. Strah ali ti bo uspelo ali ne je čisto neupravičen in mislim da bo ženska v Ameriki kar skakala od veselja, ko bo odprla to voščilnico. Hvala tudi tebi, ker sem s tvojo "pomočjo" spet našla en kup stvari, za katere še vedela nisem, da jih imam. Še kdaj...lepo prosim.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, včasih imamo takšne probleme, ki se potem sploh ne vidijo. Naredila si krasno, pomladno voščilnico, ki kar žubori od življenja.

    OdgovoriIzbriši
  6. Včasih nam, kakšen izdelek vzame več časa, saj ni lahko med kopico podatkov o slavljencu, ujeti rdečo nit :). Voščilnica je krasno sestavljena, uspela si ji dodati tudi nekaj igrivosti s cekinčki. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Tile negativi so ti pa pisani na kožo, kajne Andreja :-) In tale tretja je spet čudovita - ko bo prišla do Amerike bo tam že pomlad in slavljenki bo samo dodala piko na i v prazničnem razpoloženju. Uspela ti je, kljub tvojim notranjim občutkom :-) Pri meni se je sonček začel nekaj skrivati za oblake, pa mi je tvoja voščilnica prinesla barve, svetlobo in ravno pravšnje občutke za izdelavo voščilnice za mojo potepinsko medvedko... Hvala :-) Se v četrtek vidiva v Ljubljani? Objemček ti pošiljam, Majda

    OdgovoriIzbriši
  8. Prav nič se nisem namučila ob branju in tudi končni izdelek mi je všeč in me popelje na miren kraj, kjer ptički žvrgolijo in se voda nežno pretaka. Meni je zelo všeč. Te pa razumem, da včasih enostavno nimamo pravega veselja zraven in potem nam tudi končni izdelek ne pomeni veliko. Po moje te je obremenjevalo vse, kar si izvedela o prejemnici. Pa še glede krompirčka na mojem blogu, mene si prav nasmejala s to primerjavo :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Včasih nam preveč informacij o slavljencu prej škoduje kot koristi, ker ne vemo na kaj naj se osredotočimo. Toda tebi je prav lepo uspelo in voščilnica je tako luštno pomladna, da jo je veselje pogledati. Sončen pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  10. Včasih je res težko najti ustrezno temo, postavitev in barve. Tvoja voščilnica mi je zelo všeč in verjamem, da bo tudi prejemnici.

    OdgovoriIzbriši
  11. kakšna krasna scena, pa še tresočka, fenomenalno je izpadlo, čeprav te je mučila ...

    OdgovoriIzbriši
  12. Meni se pogosto dogaja, da z izdelkom nisem zadovoljna, prejemnik je pa čisto navdušen. Pri tejle tvoji se zdi, da je kar sama na kup letela, odvečnega mayerjala pa mi itak ne vidimo.
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  13. Kljub mukam si naredila lepo voščilnico in še tresočka je povrhu ;)
    Vse kar si nabrala, pa bo že še prav prišlo, če ne drugače, čez 7 let :) Lep večer ti želim, moi

    OdgovoriIzbriši