sreda, 8. marec 2017

Ko me inspirira #56 - NEGATIV 2

To se pa naredi, ko ne moreš spati in ti po glavi rojijo ideje za ustvarjanje. Seveda sem še kar pri izzivu, ki sta nam ga dali Tina in Vladka - negativ.

Tokrat sem se odločila, da ptičjo hišico, ki mi jo je podarila Maja, obesim na svoje okno in ob tem pokažem, kako je pri meni že vse cvetoče:). Res me preganja ta pomlad, cvetenje in vse kar je z njim povezano:).

Negativ predstavljata dva krat izrezana kvadrata s šivi, ki sta naredila okvir okna. Na samo osnovo sem prilepila papir za origami, ki nam ponudi lep cvetoč pogled skozi okno.
Na prvi voščilnici je kletka v srebrni barvi in ptički se v njej in ob njej prav prijetno počutijo.
Povsem identično narejena je tudi druga, le da sem ptičjo hišico naredila v bakreno-zlati barvi.

Ko bo prišel pravi trenutek in bom vedela, kam odpotujeta, dobita še voščilo. Zaenkrat ostaneta prazni:)




Zaradi izrezanega kvadrata, ki je negativ,  izdelek prijavljam na 56. ko me inspira Zaradi uporabljenih izdelkov Najlepšega para pa voščilnico lepim tudi v galerijo za mesec Marec 2017.

Hvala za obisk mojega cvetočega travnika in lep pozdrav,
Andreja V. 

14 komentarjev:

  1. Obe sta zelo lepi. Ptičkom pa sta kletki očitno zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Andreja...ti si ena rožica-zato ni čudno, da te cvetenje privlaći :-))). Ti dve voščilnici sta čudovito tvoji-veseli in pisani.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudoviti sta prav obe. Zelo zelo všeč mi je, kako si pobarvala ptičke.

    OdgovoriIzbriši
  4. Andreja, vidiš, včasih je pa dobro, če ne moreš spati. Potem nastanejo čudovite stvari kot sta tvoji voščilnici. Krasna ideja, ki si jo lepo uresničila in težko bi se odločila za najlepšo. Mogoče druga, zaradi barv. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooooo, kako sta pa to lepa pogleda s tvojega okna...Prva...cvetoča češnja, drevo, ki zacveti pri meni doma ...cvetovi so božanski...Jaaa Tina ima prav, ti si res ena sama rožica. Res sta Č U D O V I T I "sliki" na katerih si uprizorila luknje za ta izziv....brez zamere ampak luknje sploh ne vidimo....samo slikci in pogled sta važni.

    OdgovoriIzbriši
  6. Že naslov tvojega bloga pove, da te privlači cvetoče in pisano in prav je, da se to odraža tudi v tvojih izdelkih. Fantastični sta.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna papirja za ozadje si izbrala in mene poneseta kar na Japonsko. Pa če bi bila tam doma, bi ti prišla na obisk, da v živo vidim ta pogled skozi okno. Obe sta čudoviti, samo ptice so pa zunaj. In prav je tako. Nič se ne bojijo kletke, ker ta za njih ne predstavlja omejitve, ampak dom.

    OdgovoriIzbriši
  8. Iii sta luštni, krasen papir si uporabila in lepo si ju sestavila. Čudovito si pobarvala ptičke!

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako čudovito je pri tebi, vse že v cvetju - pri prvi voščilnici kukam skozi tvoje okno podnevi, pri drugi pa ponoči... In še ptičke si pustila na svobodi - prelepo!!! Hvala za "na počasi" trenutke miru, tišine, ki sem jih preživela ob pogledu na tvoji lepotici! Objemček pošiljam, Majda

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasni sta! Lep pogled skozi okno...

    OdgovoriIzbriši
  11. iii, kako lepo pri tebi že vse cveti in ptički veselo žvrgolijo okrog kletke. Zelo lepo si obogatila najin izziv.

    OdgovoriIzbriši
  12. ooo, kako dobro si se spomnila, tale okna so prekrasna!

    OdgovoriIzbriši
  13. Pridem bolj pozno, ampak pridem zagotovo. :-)) Lepo se je ustaviti na tvojem cvetočem travniku, kjer je pogled skozi okno res že čisto pomladen. :-) Ptički tako lepo žvrgolijo, da je veselje. Čudoviti voščilnici si ustvarila. Po mojem skromnem mnenju lahko čisto komot ostaneta tudi brez napisa. :-)

    OdgovoriIzbriši
  14. Draga Andrejka - hvala za čudovito lepotico, ki krasi moj domek - v živo je še velikooooo lepša, kot na fotografiji... presrečna sem, da sem dobila ravno njo :-) Ob branju voščila pa sem v mojem preurejenim uživalskem kotičku delala kljukice pri vsaki mali radosti in ugotovila, da sem včeraj občutila in doživela čisto vse - hvala ker si! Objem od mene do tebe, Majdica

    OdgovoriIzbriši