sreda, 8. marec 2017

Ko me inspirira #56 - NEGATIV

Tina in Vladka sta nam za izziv dali nalogo - ustvariti nekaj z negativom, inspiracija pa jima je bila lepa Mirandina voščilnica.

Izdelala sem voščilnico za deklico, ki živi v Avstraliji, zato tudi voščilo v angleščini.
V kvadrat s šivi sem izrezala še krog s šivi in v ta negativ postavila na akvarelu odtisnjen "cvetoči travnik" - tako se imenuje štamp. MD in  razposajeno račko, ki je tudi iz kompleta MD. Barvala sem z akvarelnimi barvami.  Na kvadrat, v katerega  je izrezan krog, sem dodala še dodatni okvir, prav tako izrezan  s kvadrati s šivi.  Na rob kroga sem prilepila zastavico z voščilom, metuljček pa naokrog leta z balončkom, na katerem so odtisnjena rosna leta deklice Olivie.



Zaradi izrezanega kroga, ki je negativ,  izdelek prijavljam na 56. ko me inspira
Zaradi uporabljenih izdelkov Najlepšega para pa voščilnico lepim tudi v galerijo za mesec Marec 2017.

Hvala za obisk mojega cvetočega travnika, ki je danes resnično cvetoč:) in lep pozdrav,
Andreja V.

10 komentarjev:

  1. Kako prisrčna in vesela voščilnica. Zelo všeč so mi te štampiljke od MD, tudi jaz sem jih občudovala, ampak le občudovala, ker vsega si človek pač ne more privoščiti...

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja kako je luštna s tole simpatično račko! Lepo si pobarvala motiv in všeč mi je kako metuljčka nosita napis!

    OdgovoriIzbriši
  3. O, je lušna ta pomladanska voščilnica. To bo deklica vesela.
    Tudi tebi želim en prekrasen, s sončkom obsijan dan.

    OdgovoriIzbriši
  4. kakšen vesel in lušni racak. Očitno se zelo zabava v pomladnem vzdušju. Hvala, da si se nama pridružila ,draga Andreja.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno pobarvano in sestavljeno. Mlada deklica bo sigurno navdušena :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako simpatična voščilnica. Luštna račka v tvojem cvetočem travniku. En krasen dan žena ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prav prikupna je in gotovo bo razveselila deklico na drugem koncu sveta.

    OdgovoriIzbriši
  8. Cvetoči travnik te res spremlja povsod. :) Prav razigrana spomladanska voščilnica je nastala za deklico. Verjamem, da ji bo polepšal dan! ;) Upam, da je bil tudi tvoj prazničen dan s soncem obsijan. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga Andreja, tvoj razigrani raček na cvetočem travniku je tako simpatičen, da bi ga kar posvojila. :-) Čudovito si se poigrala z izrezi in negativom kroga, motiv pa je zelo lepo pobarvan.

    OdgovoriIzbriši
  10. Jej, koliko prisrčnosti bo odpotovalo na drugi konec sveta! Super ljubka je!

    OdgovoriIzbriši