ponedeljek, 23. april 2018

Zimska spokojnost

Zima nas je komaj zapustila, pri Christmas Card Throwdown  pa so si dekleta že zaželela belino, ki je poleg tradicionalnih barv "rdeča" nit zimskega obdobja. 
Izziv je imenovan  White Christmas.
                                                         
                                                     
 
Sama nisem prav velik pristaš ustvarjanja v belem, čeprav mi je všeč, ko vidim, kaj dekleta ustvarijo.
Odločila sem se za zimsko pokrajino in otroško razigranost. 
 
.

Za izdelavo voščilnice sem uporabila šablono zimske pokrajine in šablone Najlepšega para: valoviti kvadrati, kvadrati s šivi, smrečice in štampiljko voščila, zato jo prijavljam v galerijo za mesec April 2018.

Zaradi "beline"  jo prijavljam na 52 CCT -  tema White Christmas

Hvala za obisk mojega Cvetočega travnika, ki se je, čeprav ne rad, ponovno ovil v snežno odejo.

Lep pozdrav, Andreja V.


15 komentarjev:

  1. Vse tko kaže da nam je belina kar tuja. Tebi je krasno uspelo pričarat zimsko idilo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Belina daje spokojnost in eleganco. Prav lepo si pričarala zimsko idilo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kljub temu, da ti belina menda ne leži, je videti prav lepo. Ti kar nadaljuj!

    OdgovoriIzbriši
  4. Res veje spokojnost in zimska idila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čeprav smo se v večini težko spravile k delu, je bilo kar uspešno. Tudi tvoja bela voščilnica je zelo lepa, prikazuje pravo zimsko idilo. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  6. You've created a beautiful scene and the children having fun finish it off perfectly. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito zimsko pokrajino si ustvarila. Voščilninca je zelo elegantna in lepa. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Super si se lotila izziva v belem. Jaz v tem čudovitem sončku nimam niti ideje, kaj bi naredila....

    OdgovoriIzbriši
  9. Hallo Andreja!!!!! Zime je konec...pri nas je že 30 stopinj....verjemi....ni več zime!!!!:-)) Saj vem, na zimskih motivih se naravno hladiš...Ratalo ti je...tudi mene je lepo ohladil pogled na tole belino. Krasna.

    OdgovoriIzbriši
  10. Vidim, da pridno polniš svojo škatlico novoletnih voščilnic ... sama sem prav lepo začela, pa je prišla pomlad in moje praznovanje in ... me je odneslo na toplo :-)
    Čeprav bela (po tvoje) je nadvse imenitna, ko mi bo zeloooo vroče, bom pomislila nanjo in mislim, da mi bo uspelo ohladiti se :-)
    En velik objem od mene do tebe, Majdica

    OdgovoriIzbriši
  11. Zimska spokojnost prav prija v teh vročih dneh. Čudovito si zadela s to belino.

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovita je! Belina ji lepo pristoji!

    OdgovoriIzbriši
  13. Večkrat bi se morale lotiti te beline, ker prav občudujem vse izdelke po vrsti. Tudi tvoja je občudovanja vredna.

    OdgovoriIzbriši
  14. Čestitam Andreja - toliko miline in miru ti je uspelo vnesti v tvojo voščilnico, pa ne samo zaradi beline! Takole si predstavljam tvoj cvetoči travnik pozimi, na njem pa otročiči.
    Naj milo potekajo tvoji pred, po in praznični dnevi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  15. Všeč mi je tvoj bel božič :-)) Super si se znašla in naredila čudovito voščilnico.
    Hvala, ker ustvarjaš z nami v izzivu 52CCT.

    OdgovoriIzbriši