petek, 6. april 2018

Moška eleganca

Tina in Vladka sta nam tokrat za 64. ko me inspirira izbrali iskanje navdiha pri ustvarjalki Vanči. Ker je Vanči tako vsestranska, polna idej in absolutno pripravljana deliti svoje znanje, ni bilo težko najti nekaj, kar bi lahko uporabila.
Meni je bila za navdih ta moška voščilnica, ki je odličnega kroja in kvalitetnega materiala:). Ker se mi zdi, da je zanje vedno najtežje  najti idejo, vsakršen namig pride prav.

 

Tako sem za gospoda pri 80-tih  "skrojila" suknjič. Na sliki  vidite samo del "kroja" :) in vse, kar bi mu mogoče še ustrezalo:). 
Podlaga na osnovi je pluta, nato je s kvadratom s šivi izrezano "blago za srajco" in položeno diagonalno, na suknjiču je primerek kravate in še očala, ki bi se mu lepo prilegala.
Tako sem jaz našla idejo pri Vanči  (hvala ti) in jo po svoje prikrojila. 



Za izdelavo sem uporabila izdelke Najlepšega para: pravokotnik s šivi, številke in črke - zato izdelek prijavljam v galerijo za mesec April 2018.

Zaradi izdelave po navdihu, ki sem ga iskala pri Vanči,  se prijavljam na 64. ko me inspirira. 

Vesela, da smo zajadrali v pomladne vode, da tudi pri nas sneg počasi kopni, vas lepo pozdravljam in se vam zahvaljujem za morebiten obisk Cvetočega travnika.
Lep pozdrav, Andreja


13 komentarjev:

  1. Super si skombinirala blago za srajco pa suknjič pa očala :), krasna interpretacija po Vanči:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super moška kreacija. Tudi meni moške voščilnice ne gredo najbolje od rok. Tebi je odlično uspelo.

    OdgovoriIzbriši
  3. O, kako si se krasno znašla. Všeč mi je ideja s krojem in blagom. Tako si dala voščilnici svoj pečat in nisi le "kopirala" Vančine ideje. Krasno ti je uspelo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj kolk dobro si tole skorjila. In Vanči je res prava zakladnica idej. Prav trendy je tale tvoj outfit za gospoda.

    OdgovoriIzbriši
  5. O hudooo kako si dobro skombinirala moško odpravo in še na modne dodatke (beri očala) nisi pozabila... Tale tvoj 80-letnik je spedenana v nulo :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Všeč sta mi tvoji dve moški voščilnici :-)) Super si ju sestavila skupaj.

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga Andreja, gospod je mora biti super navdušen..kako zelo lepo si tole izdelala!!! Pošiljam ti sončen pozdrav, ki bo še hitreje pomagal kopneti sneg :-).

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno si skrojila srajco in suknjič po svoje in po Vančinem navdihu. Hvala, da ustvarjaš z nama.

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlično si jo izdelala! Tudi meni pride prav kak navdih pri moških voščilnicah. Čudovita kreacija!

    OdgovoriIzbriši
  10. Kreatorka in pol. Krasni voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  11. Draga Andreja, javljam, da sem nazaj iz ... Marsa ;-) Sem občudovala tvoje objave za nazaj, pa sem se ustavila pri tejle tvoji najnovejši - čisti moški zmagovalki.
    Vanči + Andreja - res imenitna kombinacija, še en dokaz več, da skupaj zmoremo VEČ!!!
    Čestitke draga moja za imenitno voščilnico, Majda
    P.s.: obožujem pluto :-))))

    OdgovoriIzbriši
  12. Izredno lepa postavitev. Voščilnica je čudovita. Lp

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudovite moške barve oz. Kombinacije... Kompliment...

    OdgovoriIzbriši