torek, 10. april 2018

Veselo obdarovanje

Prva naloga v mesecu aprilu pri 52 Christmas Card Throwdown je izdelava voščilnice po skici.

                                                             
                                                    

Odločila sem se za darilca, ki pa bodo seveda  morala počakati do praznikov, vsebina  k sreči ni pokvarljiva :)

Na osnovo sem prilepila embosiran pravokotnik, nanj pa dodala male valovite kvadrate, ki so kot okenca ali pa izložba, v kateri se nam ponujajo mamljiva darila. Še želje za lepe praznike in voščilnica bo počakala, v družbi  z ostalimi, na prazničen čas. 



Zaradi izdelave voščilnice po predloženi skici izdelek prijavljam na 52 CCT - SKICA

Zaradi uporabljenih izdelkov Najlepšega para: valoviti kvadrati, darilca lepim tudi v galerijo za mesec April 2018.

Lep pozdrav s Cvetočega travnika in hvala za tvoj obisk, kjer si  vedno dobrodošla:), 
Andreja V.

12 komentarjev:

  1. Andreja, super si se tole znašla. Darilca vedno prav pridejo. Jaz nimam še nobene ideje. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč so mi svetleča darilca in krasno si se znašla s skico.

    OdgovoriIzbriši
  3. Res si lepo ustvarjala po skici, da si postavila darilca na kvadratke mi je nadvse všeč. Super.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako ljubka darilca čakajo na nekoga. Lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Très jolie carte Cvetoci, moderne et élégante, merci de jouer avec nous chez 52cct, biz

    OdgovoriIzbriši
  6. Hudo si se znašla s temi vabilci. Jaz še razmišljam,ma trenutno so možgani bolj pri birmahin obhajilih takod a ne vem če bo ta teden kakšna pranzična od mene :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi pri tebi draga Andreja je med mojo odsotnostjo nastal cel šopek lepotičk - ena je lepša od druge... Medvedki, novoletnice, srajčke, kravate ... pa tista, ki je prispela k meni za "neokrogel" rojstni dan je tudi nadvse imenitna! Kot vidim, ti energije ne zmanjka - naj tako tudi ostane!!!
    En velik objem k tebi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako luštno si uporabila darilca. So kot naročena za to postavitev in čas, ko bo voščilnica odšla na pot :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. This is a stylish way to show off your gifts. Each is a little work of art. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  10. Super ideja za interpretacijo skice. :-) Všeč so mi tvoja darilca.

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlično si se lotila skice Andreja, všeč mi je ideja in postavitev darilc!

    OdgovoriIzbriši
  12. Super si ustvarjala po naši praznični skici in naredila lepo voščilnico :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu 52CCT!

    OdgovoriIzbriši