petek, 24. november 2017

Šolska tabla 5. razreda

Naša šolska tabla res ni najbolj čista, ampak glede na čudovit  praznični zapis upam, da bo tovarišica spregledala slabo delo dežurnega:). 

Šolska tabla je bila "popackana"  po navodilih tovarišice, pobrisana, porisana in popisana pa s strani veselega  in dobrovoljnega medvedka, kateremu je v zgornjem delu priletela na pomoč drobna ptička. Skupaj sta delo tako lepo opravila, da jima kakšne "šlamparije" res ni za zamerit in na njunih obrazkih se prav vidi navdušenje:). Ker sta za napis izbrala zlato barvo in ga dala v zlat okvir, se vse zelo blešči, tako da fotografskega presežka ni:)


Danes sem z domačo nalogo zelo pohitela, saj sem v rahlem zaostanku in me resno skrbi, da vsega ne bom nadoknadila. Odložila  sem jo na svojo polico v razredu. 

Zaradi uporabljenih  izdelkov Najlepšega para : kvadrati s šivi, valoviti kvadrati, štampiljke in rezalne šablone, izdelek prijavljam v galerijo za mesec November 2017.

Hvala, ker si pregledala mojo domačo nalogo  in lep pozdrav,
Andreja V.

12 komentarjev:

  1. O, si pa pridna in si pohitela. Lepo si pozlatila tablo, samo drugič jo pa prej vseeno malček bolj obriši, no :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Prava piflarka. Še tablo si perfektno umazano naredila. A lahko prepišem kakšno stvar od tebe, ker ti gre odlično ;-) Jaz sem danes objavila prvo nalogo. Toliko o zaostanku.

    OdgovoriIzbriši
  3. Reditelj je bil res bolj površen :) Vendar je dekoracija na njej tako krasna, da se tisto spregleda.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super, da ti uspe tako pridno delati domače naloge. Jaz jih trenutno ne morem izdelovati, jih pa lahko občudujem in komentiram. Prav dobro ti je uspela ta voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Si pa pohitela z domačo nalogo. Pridna. Tvoja tabla pa zgleda prav kot v šoli, ko si se jo potrudil počistiti od zgoraj navzdol in dokler je bila mokra, je zgledala tako lepo, ko se je posušila, pa je bila prav kot tvoja.

    OdgovoriIzbriši
  6. Za tako nemarnost so včasih kaznovali reditelja da je cel teden brisal tablo...le katero kazen naj tebi naložimo:-))???...Tako fantastičen izgled te table je, da se je nemarnost kar obrestovala. Krasna voščilnica je nastala....o kazni pa le razmisli mlada dama!!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. :-) si me najprej nasmejala, pa me hkrati malce obremenila, ker bom bolj pozorna na stanje tiste prave šolske table, ki mi dela družbo skozi teden. Moji prvošolčki bi bili nad tvojo navdušeni kot jaz in vem, da je sploh ne bi hoteli izbrisati :-)
    Krasna je in komaj čakam, da z zamudo a z velikim zanosom tudi sama začnem pridno delati domače naloge, saj sem končno zaključila mega projekt...
    Hakuna Matata draga Andreja! Majda

    OdgovoriIzbriši
  8. Nič ne bom karala tvojih rediteljev, saj moji niso nič boljši. :-) Medo in ptiček se veselo muzata,saj sta zadovoljna z opravljenim delom. :-) Muzam se pa tudi jaz in to vsakič, ko vidim tega ljubkega medvedka. :-)) Čudovit izdelek!

    OdgovoriIzbriši
  9. ooo, krasna tabla je tole in tale zlata ji da pridih žlahtnosti ...

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala za to čudovito šlampasto pobrisano tablo :-)!!! Kako megastično na njej deluje zlato embosiranje...pa medo in ptiček zgledata prav zadovoljna v šoli :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Tabla res ni najbolj čista, ampak tokrat ti je oproščeno :) Super je.

    OdgovoriIzbriši
  12. Zlati dodatki super skrijejo šlampasto delo reditelja in tvoja dva junaka se lahko oddahneta - misija je bila uspešna :).

    OdgovoriIzbriši