sreda, 6. december 2017

PRIJATELJI

Od moje zadnje objave je preteklo že kar nekaj časa. Mogoče  tudi današnje  ne bi bilo, če me ne bi poklicala prijateljica in me vprašala, če sem zbolela in kaj se dogaja z menoj; ne objavljaš, ne komentiraš! Tukaj pa je zazvonil alarm😕.
Naredila sem že nekaj scenarijev za opravičilo, ampak saj vem, da se to ne obnese in je najbolje da povem tako kot je: nekaj neljubih dogodkov v družini in moja naorganiziranost so naredili svoje. Se vam "opravičavam", upam, da ga bo sprejel tudi učiteljski zbor.

Res me je že zaskrbelo, da dobim ukor pred izključitvijo iz razreda in naše super razredne skupnosti, skrbi me, kaj bodo rekle ravnateljica in sedaj že dve učiteljici in zato sem se brcnila v r-t, sedla za računalnik in naredila objavo. Ker sem nalogam slabo sledila je današnja objava namenjena samo galeriji Najlepšega para.  

Tako bi lahko zapisala k naslednji voščilnici:


Na zasneženi gozdni jasi so prijatelji se zbrali
in ob toplem čaju malo pokramljali:
kaj bi še storili, koga povabili, 
da bi se ob praznikih skupaj veselili.


Drage moje učiteljice in sošolke, če zamera ni prehuda vas lepo prosim, če se vsaj za hipec ustavite na mojem zasneženem  travniku, se mogoče prijavite za skupno praznovanje, sicer bom pa tudi razumela😔.
Moj izdelek ima  na sebi vse  iz kolekcije Najlepšega para, zato ga lepim v galerijo za mesec December 2017.

Pošiljam vam en lep predpraznični pozdrav in vam obljubljam, da se letos še "vidimo",
Andreja V.

10 komentarjev:

  1. Čudoviti so tile tvoji prijatelji, niti jim ni nič hudega, vsakemu s svojo skodelico toplega čaja.
    Lp Meta

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdravček, Maja. Dobro poznam občutek ko malce človek "zaspi". No jaz sem prespala eno dolgo obdobje mojega blogerskega življenja. Upam da bom sedaj kaj bolj pridna. Tvoja pesmica je krasna. Poleg ustvarjalnega talenta, si prava pesnica. Tvoja voščilnica je pa en pravi medvedji zimski piknik. Lepo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ljuba Andreja, saj veš, da se to dogaja vsem in smo to MŠPU-jevke najbolj razumevajoča bitja :-))) Lepo te je videti in brati...sploh s tako lepo voščilnično spremljavo. Čudovita je in tisti dodatek rumene barve je tako lepo sončen in vesel.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ej, jaz sem vedno ZA....pa nič se obremenjevat s pripravami, bom pladenj na katerem bo kakav, vroča čokolada in še kakšen kuhanček prinesla kar s seboj, da bo več časa ostalo za čvek.
    Z rumeno si pa res zadela v piko. Lepo bodi....

    OdgovoriIzbriši
  5. Nobene zamere ni, draga sošolka. :-) Na tvojem travniku, pa če je cvetoč ali zasnežen, se je vedno prijetno ustaviti, popiti čaj in pokramljati. :-))
    Zelo lepo zimsko pokrajino si nam pokazala. Čisto sem navdušena nad rumenimi dodatki in ljubkima rjavima medvedkoma. :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj Andreja, pa kdo bi lahko tebi kaj zameril. Me pa vseeno veseli, da si se malo oglasila tako da vemo, da še migaš in da te na tvojem travniku ni povsem zamedlo. Z veseljem se pridružim tvojemu praznovanju in nazdravljam s čajem. Mislim, da bo razumevanje s strani učiteljev v šoli veliko, če bo treba pa podpišemo zate tudi peticijo. Lepo bodi in en velik objem od Pepija ti pošiljam. p.s. Upam, da so neljubi dogodki mimo in da ni kaj hujšega!

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga sošolka, te čisto razumem, saj zamujam kar naprej ... Toliko stvari bi rada naredila, časa pa je vsak dan enako: nič več in nič manj kot 24 ur ... Sem danes morala pogledati na tvoj Cvetoči travnik, pa vidim, da imaš vse zasneženo, še sreča, da je v tvoji hiški toplo - tudi od tvoje srčnosti.
    Prepričana sem, da se letos res še "vidimo".
    En čin čin k tebi, imam v roki podobno skodelico kot tvoja medvedja prijatelja, Majda

    OdgovoriIzbriši
  8. Mislim, da nihče ne bo izključen. Zate pa lahko rečem: samo da si OK, potem je vse v redu. Objave gor ali dol, tudi sama se lovim za rep. Še zadnji rojstni dan letos v družini, hiša polna obiskov, pospravljanje, kuhanje, ... Samo molim lahko, da mi uspe vse končati.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zmedeni časi so in bežijo s svetlobno hitrostjo. Jaz te povsem razumem in vesela sem, da si se brcnila v r-t in naredila objavo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Sošolka a veš da se z veslejem ustavim pri tebi, ma imam tudi jaz sindrom pomanjkanja časa in se to zgodi bolj poredko... Se pa takoj pridružim tvojima medotoma pri skodelici vorče čokolade na snegu :).

    OdgovoriIzbriši