ponedeljek, 20. november 2017

Romantično knjižno kazalo - 3. naloga v MŠPU

Zaradi opravičene odsotnosti od pouka, zaradi "hudih obveznosti" na  Ministrstvu šarmantnih punc:), sem  lahko malce preskočila nekaj nalog. Sem pa zato danes takoj, ko smo dobili novo, to tudi naredila.  
Romantična kazala so tako simpatična, da jih res ni za zanemarit. Ker so bili medvedki že skoraj pripravljeni, je bila sama izdelava kar hitra. 
Točno po navodilih naše profesorice sem delala (no ne čisto, saj sem pozabila na lepo označena mesta senčenja) in moram reči, da jih je po tem, ko se povaljajo po pudru res prijetno božat. Dodana čipka, na njej visi še darilce in to je to. Žal mi je le, ker je moj medvedek v osnovi srebrno bel in sem šele na koncu videla, da je zadeva bolj "medla" - bo res potrebno senčenje in malo rdečih ličk:):
Verjetno jih bo nastalo še kar nekaj, ampak ta je bil za štart.

Kazalo je pristalo na priročniku s predlogi  za obravnavo tem iz mladinskega romana ČUDO, ki sem ga že prebrala in ga toplo priporočam vsem, ki vas take teme zanimajo- ( to je samo tako za mimogrede).
Sem se pa namerno ustavila na poglavju HVALEŽNOST, saj sem vam hvaležna za sobotno druženje, za vso pozitivno energijo, ki se je ob tem ustvarila. Hvala Heleni, ki nam je lepo predstavila svoje podvige in morda katero celo navdušila za tek.




Svojo narejeno nalogo bom oddala na poličko v 5. razredu MŠPU
Zaradi uporabljenih izdelkov Najlepšega para pa jo lepim tudi v galerijo za mesec NOVEMBER 2017.

Upam, da se boš kaj ustavila na Cvetočem travniku in 
lep pozdrav, Andreja

13 komentarjev:

  1. Ti si bila pa pridna. Si prav pohitela z domačo nalogo. Krasno knjižno kazalo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zlata Andreja...hvala ti za vse...to je bila popolna sobota! In tvoje kazalo je tako zelo lepo okrasilo tako zelo lepo temo...

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno knjižno kazalo. Vsepovsod prebiram in uživam ob pohvalah organizatork srečanja. Res si zlata.

    OdgovoriIzbriši
  4. Najprej en velik hvala za prijetno sobotno druženje. Kazalo z medvedkom pa je čudovito. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Andreja, hvala za nepozabno sobotno srečanje. :-) Pravi srček si, ko si nalagaš toliko obveznosti, da nas dobiš na kup. :-)
    Pridna si, da si tako hitro naredila nalogo. Medvedek je čisto tapravi polarni medo. :-) Krasno kazalo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Andreja še tukaj, hvala za lepo sobotno druženje. Svojo nalogo si pa več kot odlično opravila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga Andreja, lepo te je bilo spet videti in hvala za vajino krasno organizacijo :-)) Čudovito smo se imele!
    Tvoje knjižno kazalo je zelo lepo narejeno.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala tebi za tako organizacijo. Tiste, ki smo že kaj organizirale vemo, da to ni od muh in je kar nekaj vloženega dela.
    Krasno kazalo si naredila in te bo spominjalo na čudovite trenutke v MŠPU.

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala tebi Andreja, za vse <3 Kazalce je pa TOP. Jaz jih tudi delam in to 60, za darilca za plesne kolegice in morajo bidi do petka gotova. Upam, da mi uspe in da jim bodo všeč ;-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Veš kaj, če pa ti nimaš opravičila ker nisi naredila domače naloge, potem ga nima nihče. Hvala ti za tole sobotno druženje, kot vedno je bilo zelo prijetno in mislim da vse komaj čakamo naslednje.
    Bingljajoč medo na čipki pa lušen in bo prav lep okrasek na knjigi.

    OdgovoriIzbriši
  11. Meni pa je medo všeč točno takšen kot je - preprost in v pričakovnaju vseh pustolovščin, ki jih bo označeval v prebranih knjigah :). Vseekakor imaš opravičilo za izostanek domačih nalog :).

    OdgovoriIzbriši