sreda, 8. november 2017

Praznovanje - druga naloga MŠPU

Sem pri drugi nalogi MŠPU. Če sem prav razumela (občasno namreč čisto malceno klepetam:), je dobrodošlo vse, kar je pobarvano.Pri meni tokrat ni božično-novoletna voščilnica, je pa praznična za deklico,ki je praznovala 10. roj. dan. 

Za osnovo sem si izbrala kvadrat.  S kvadrati s šivi sem izrezala ujemajočo velikost osnove v vijola barvi in ji naredila še odprtino s krogi s šivi. Zaradi  popestritve sem izreza bel okvir in ga dodala na vijolični kvadrat.
Na akvarelni papir sem odtisnila prikupno štamp. MD (cvetoči travnik in račke) in jo barvala z akvarelnimi barvami. Izrezala sem balonček, ki je iz kompl. rezalne šablone slonček - Najlepši par in nanj odtisnila ime. Ker je voščilnica odpotovala v daljno  Avstralijo in ker se tam trenutno ne ukvarjajo z zimo, je tema povsem pomladno-poletna. Upam, da to ne bo zmotilo ne učiteljice in ne ravnateljice:)



Današnjo nalogo odlagam na svojo poličko v 5. razredu  MŠPU- barvanje

Zaradi uporabljenih izdelkov Najlepšega para: kvadrat s šivi, krog s šivi, balonček  in dodani metuljčki, izdelek lepim tudi v galerijo za mesec November 2017. 

Craft-alnica - 198. izziv -  pobarvani motiv


Hvala ker si pregledala mojo domačo nalogo:), 
te lepo pozdravljam, Andreja V. 

13 komentarjev:

  1. Draga moja, hvala ti za to krasno voščilnico, s krasno pobarvanim motivom. Odlično se poda na poličko z domačimi nalogami...<3!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si pobarvala motiv in vesela sem, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  3. Iii, kako simpatičen motiv! Krasno si ga pobarvala. Si pa res pridna, do sproti delaš domače naloge. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako prikupna voščilnica, lušten motiv si pobarvala!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa. Živahne barve prav pritegnejo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasna voščilnica s simpatičnim in veselim motivom. Zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  7. ooo kako posrečena voščilnica s tem ljubkim motivom :-)) Super si jo sestavila in lepo pobarvala motiv.
    Vesela sem, ker spet ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ob poplavi zimskih voščilnic je še vedno pravo zadovoljstvo pogledat eno poletno in bolj živo voščilnico. Tale mali raček je pravi srček na njej...prizor v katerem si lahko spočiješ oči. In barvanje....postajaš pravi mojster....hudimana, samo še jaz sem tista, ki caplja kot tale racak z barvicami za vsemi vami.

    OdgovoriIzbriši
  9. joj, kako je simpatična, čisto pomladanska :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Tako simpatičen je tale raček in neizmerno se veseli, da bo skočil v vodo. Vesela in zabavna voščilnica. Lepo si opravila domačo nalogo.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ti si že prvi drugi, jaz šele pri prvi ... zaostajam, kot ponavadi, še dobro, da je tole ministrstvo tako zelo prizanesljivo ;-)))
    Tvoja je imenitna - žareča, sijoča, kanček nagajiva in kliče pomlad.
    Miren večer ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  12. Tako vesel je videti tvoj raček, da bi se mu kar pridružila :). Zelo lepo si opravila z domačo nalogo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  13. Jaz bi šla tudi s tovjim račkom v toplejše kraje, čeprav potem prazniki nebi ibli to kar smo vajeni. Čudovite barve in super si se znašla z balončkom :).

    OdgovoriIzbriši