sobota, 21. avgust 2021

Pomladna kolekcija II.

Je prav, da sedaj, ko sem ponovno odkrila, da moj blog še obstaja, naredim še kakšno objavo:)

Danes objavljam svoj  izdelek, ki je nastal po zadnjem druženju s Tino. Pokazala nam je venček, v katerem se prepletajo različne rožice, seveda pa ni smel manjkati naš priljubljeni mak, ki je bil hit zadnje kolekcije.

Pogosto oz. skoraj po pravilih, prvi izdelek naredim skoraj identično, kot nam pokaže, šele kasneje sledijo variacije:)

Pripravila sem si podlago z embosirno srajčko, na obod iz kompleta za štikanje pa sem položila mak iz pomladne kolekcije ter planike, ki so že malo starejšega datuma. Nekaj klasja, pentlja, napis  in nato še podlaga iz eko kartona, ki je bila nato dana na osnovo vošilnice. 

Povsem dokončanega izdelka pa nimam poslikanega, dodano je bilo namreč še ime in lepa prelomna okrogla številka😉.




Ob tej priliki pa na ogled postavim še zadnjo poročno škatlico presenečenja. Je že šla v roke naročnice in čeprav poroka še ni bila, jo lahko pokažem, ker ne obstaja nevarnost, da jo kdo od vpletenih vidi😀.





Objavo lepim v galerijo Najlepšega para za mesec avgust 2021.

Zaradi uporabljenih izdelkov iz zadnje kolekcije (mak), pa lepim tudi v poletno galerijo in se s tem potegujem za možnost osvojitve jesenske kolekcije.

Hvala ker si pokukala na moj cvetoči travnik, vsem pošiljam še en lep, poletno ogret pozdrav,

Andreja V.



3 komentarji:

  1. Tud jaz pogrešam tiste goflaste čase...komentarji so se kar sami pisali na bloge....zdaj pa....ne vem kdo je glavni krivec...čas,nezainteresiranost, lenoba al pa FB..vseeno...efekt je isti....ni več tako kot je bilo včasih....pa vseeno....obljubim, da se bom mal pomatrala, pa delala na tem, da se vse to 1x vrne!!! Venček...čudovit in s takim ozadjem še lepši kot...Tina sorry....ampak ozadje je res super!!!❤ Poročna škatlica je pa TOP!!!! In ta mah, ki lepo raste okol...❤💙

    OdgovoriIzbriši
  2. Waw... Kako noro lepa poročna škatlica... In ja, tvoj venček je res neka drugačnega na takem ozadju-moderna klasika, be se reklo temu 😘.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prva me je čisto navdušila, s podlago si zadela terno.
    Poročna ti je pa tudi lepo uspela.

    OdgovoriIzbriši