petek, 27. avgust 2021

Malo mešano

... bi lahko poimenovala današnjo objavo, ki jo sestavljajo tri voščilnice, za tri različna življenska obdobja.

Prva je za ljubitelja žara ob praznovanju njegove 50 -letnice.
 

 

Druga  je nastala za mojega najstarejšega vnuka. Ker  sem mu jih naredila že kar lepo število in ker mi je že zmanjkalo idej, je tokrat dobil Nutelo, ki jo še kar obožuje:)

 


 

Rebeka pa je dama na kolesu, ki sedaj ne živi več v Sloveniji in se je ob svojem praznovanju  podružila s svojimi nekdanjimi kolegicami.

 


 

Današnjo objavo lepim v galerijo Najlepšega para za mesec avgust 2021.

Zaradi uporabljene šablone iz zadnje kolekcije pa lepim tudi v poletno galerijo.

Hvala, ker si se ustavila na mojem Cvetočem travniku, lep pozdrav,

Andreja V.

 

 

6 komentarjev:

  1. Super ideje in izvedbe, krasno raznoliko.

    OdgovoriIzbriši
  2. Domiselne in izvirne voščilnice.Odlično narejene.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vsakemu si izdelala tisto, kar ima/ dela najraje in to šteje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Svetovno si se znašl ain personalizirala vsako voščinoco posebej. Pri prvi mi takoj pade v uč zamšek z letnico, pri drugi si svetovno sestavila kozarec, pri tretji pa I Feel Slovenia... Moj poklon :)!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepe so vse tri. Še posebej me je prepričala druga :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovite voščilnice čisto vse tri, ideja z Nutello je pa carska.

    OdgovoriIzbriši