ponedeljek, 3. avgust 2020

Medvedki za male junake

Za male junake hemato-onkološkega oddelka  izdelujemo voščilnice z motivom medvedka in upamo, da bo naš mali prispevek na tak ali drugačen način polepšal trenutke bivanja v bolnišnici.
Da bo vse potekalo kot mora, pošiljam izdelke v Darilnico Klavdija, ki bo poskrbela, da prispejo na pravi naslov.

Izdelala sem dve voščilnici, ki sem ju odtisnila s štampiljko medvedka, ki je glede na "obrabljenost" preživel kar nekaj lepih let s svojim prijateljem.:)

Naslednji dve pa sta nastali z medvedki Najlepšega para, od katerega sta tudi  kvadrat z valovitimi robovi na kvadratni in  vesela pošta na pravokotni osnovi ter obe voščili.



Zaradi uporabljenih izdelkov Najlepšega para, slednji  lepim v galerijo meseca avgusta 2020.

Hvala za obisk mojega Cvetočega travnika in lep pozdrav,
Andreja V.

6 komentarjev:

  1. Res bo zanimivo videti "gasilsko" veselico vseh medvedkov...Toliko jih je že in prav lepo jih je videti...upam,pa da bo tudi prodaja stekla in bo namen uresničen. Zamisel je krasna...še več takih!!!! Tvoj doprinos je prekrasen....

    OdgovoriIzbriši
  2. Jej Andreja, kako zelo lepe in prisrčne so tvoje voščilnice z medvedki! Še veliko lepše pa so, ker so za dober namen. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako so cart tvoji medoti! Kaj kmalu bodo našli nov dom na dobrodelni akciji 😎

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo kako ljubki medvedki - prvega oguljenega imamo tudi mi doma, Tinini so pa tako ali tako zakon. Zadnja tako zelo igriva, nagajiva pa me je najbolj očarala. Pravljično lepa je!
    V pričakovanju jutrišnjega srečanja ti pošiljam velik objem, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Andreja, všeč mi je tvoja dobordelna nota - tile medoti bodo zagotovo prinesli namseh na ustnice in toplino v srčka novih prejemnikov :).

    OdgovoriIzbriši
  6. Ponudba ne-protokolskega posojila
    Pomoč je najboljši način, da delite svojo večno ljubezen, to je tisto, kar me je potisnilo, da vam na voljo posojilo, ki se začne od 2.000 evrov do 10.000.000 evrov z zelo preprostimi pogoji. Prav tako sem naložbe in zasebna posojila vseh vrst. Kontaktirajte me za zadovoljstvo.

    E-pošta:  simondurochefort@gmail.com
    WhatsApp:  +33752366330

    OdgovoriIzbriši