petek, 26. januar 2018

Vilinska čarobnost

Tokratni  izziv pri  52CCT je tematika, podajamo  se v čarobni svet vil.  
 Na žalost okrog te objave ne bom napletla nobene zgodbice, ker jo enostavno ni. Sem se prav namučila, ker mi kar ni in ni šlo od rok. Zamisel, kako bom naredila je bila, sama izvedba pa mi je delala preglavice. 
Pripravila sem dve voščilnici in na eni dodala voščilo v angleščini, kar sicer ne naredim nikoli, če ni res nujno.Se mi je pa edino ta zdel primeren  za to postavitev, druga pa morda dobi kakšno primerno voščilo  kasneje:).  

Na tej voščilnici vila posipa čarobni prah nad zasneženo vasico.

 Tukaj pa bo smreke prekrila s snežno odejo

Izdelek prijavljam na 52CCT - tematika vile
Zaradi uporabljenih  šablon Najlepšega para: kvadrat s šivi, pravokotnik s šivi in valoviti pravokotnik, lepim tudi v galerijo za mesec Januar 2018. 

Hvala za obisk mojega Cvetočega travnika in lep pozdrav, 
Andreja V. 

14 komentarjev:

  1. Kako res pravi naslov si dodala tema dvema voščilnicama. Čarobni sta.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res si ustvarila pravo vilinsko čarobnost :-)) Obe voščilnici sta zelo lepi.
    Hvala, ker se igraš z nami s praznično voščilnico pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni sta všeč. Ozadje si naredila krasno. Pozdravček, Keti

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudoviti sta in prav nikjer ni videti, da bi ti delali preglavice. Meni sta zeloooo všeč. Pozdravček na tvoj Cvetoči travnik. D.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudoviti vilinski voščilnici si naredila. Predvsem druga je fantastična...tako čarobno ozadje...bravo!
    Bodi lepo,
    Danica

    OdgovoriIzbriši
  6. Obe sta res vilinsko čarobni in lepo stresata svoj čarobni prah...

    OdgovoriIzbriši
  7. A beautiful way to add your fairy. The snowy trees are very pretty. Thanks for joining in at 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako lepo lebdijo vile nad vasjo in jo čuvajo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ideje nisi imela? :-))) Še predstavljati si ne morem, kakšne lepotičke bi ustvarila, če bi imela idejo. :-))) Obe voščilnici sta čudoviti. Vilo si lepo in smiselno umestila nad vasico. Krasno si pobarvala pokrajino na obeh izdelkih.

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako je to včasih, kot bi bilo začarano in kar ne gre od rok. Ampak na končnem izdelku tega zagotovo ni videti. Lepo si naredila pokrajino.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudoviti in res čarobni sta Andreja in oba ozadja si naredila enkratna, druga mi je sploh padla v oči zaradi barvnih prehodov. Zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  12. hvala za čarobni prah, ki je prekril moj ustvarjalni kotiček. Imam občutek, da okrog mene nevidne lebdijo pravljične vile, mi kukajo čez ramo in prišepetavajo same spodbudne besede ... vidiš, kako pravljično si vplivala name s svojima lepotičkama?!
    Hvala Andrejka za magičen dotik, Majda

    OdgovoriIzbriši