nedelja, 11. november 2018

MŠPU - 9. naloga - 3D učinek

Današnja naloga je izdelek  s 3D  učinkom.

Naredila sem božično voščilnico, pri kateri sem uporabila rumeno mos gumo, na katero sem dodatno potresla  fini zlat prah in preko vsega tega prilepila lepilni trak. Iz pripravljenega traku sem izrezala zvezdo  repatico  in zvezdice. Dodatno pa sem z lepilnim trakom prelepila tudi pluto in iz nje izrezala jaslice.
Vse skupaj sem postavila na kvadrat z valovitimi robovi in dodala voščilo ter prilepila na osnovo. 



Zaradi uporabljenega 3D učinka nalogo odlagam na poličko v 6. razredu MŠPU

Zaradi uporabljenih izdelkov Najlepšega para; kvadrat z valovitimi robovi, Tina za Rayher -jaslice, voščilo,  izdelek lepim tudi v galerijo za mesec November 2018. 

Hvala za obisk mojega Cvetočega travnika in lep pozdrav,
Andreja V.

7 komentarjev:

  1. Ta efekt s selotejpom in moss gumo je res enkrat. Čudovito si izpeljala nalogo

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo in čestitke za domačo nalogo. Ups, vse domače naloge, ki jih zelo pridno delaš. za tole bi ti jaz dala +5.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno si se spopadla s selotejpom in mos gumo. Voščilnica je čudovito izpadla.
    P.s. Andreja se oproščam da ti pišem tule, ampak upam da si prejela moje e opravičilo za soboto.
    Vse dobro in lepo srečanje želim. Bom mislila nate in na vse vas. Vsem lep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  4. O, še ena dobro opravljena naloga. Super, da si še dodatno uporabila bleščice za zvezdo repatico in zvezdice.

    OdgovoriIzbriši
  5. Enkraten efek in super opravljena domača naloga :). Se vidimo v soboto!

    OdgovoriIzbriši
  6. Saj so punce že vse povedale!!!!!....krasna je , zelo pa je zaživela, ko si ji dodala zlate dodatke.

    OdgovoriIzbriši
  7. Andreja, krasna je tale in odlično si se spomnila, da si posula še zlati prah, ki doda eleganco.

    OdgovoriIzbriši