petek, 16. november 2018

MŠPU - 10. naloga - Božični obeski

Današnja naloga, ki nam jo je dala Vladka, je izdelava kakršnih koli obeskov  za prihajajoče praznike.
Ker o okrasitvi še nisem razmišljala sem naredila samo tri vzorčne po Vladkinih navodilih in tudi ti bodo sigurno prišli prav.

Uporabila sem valovitko, moss gumo in bel karton ter to med seboj kombinirala oz. uporabila za pridobitev dimenzije. Oba srčka sem "dodelala" tudi na drugi strani, le fotografirati sem pozabila:)




Izdelek odlagam na poličko v 6. razredu MŠPU


Zaradi uporabljenih šablon Najlepšega para pa lepim tudi v galerijo za mesec November 2018.


Hvala ker si se ustavila na Cvetočem travniku in ocenila nalogo:).
Lep pozdrav, Andreja V.

10 komentarjev:

  1. A oceno bi rada????? Si ne upam reči nič drugega kot 5+++.....Zdaj pa hitro še 50 ponovitev in novoletna jelka bo sijala od prekrasnih obeskov!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Se kar podpišem pod mojco. Čudoviti so vsi trije :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz se podpišem pod Mojco. Krasni obeski.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vau, kako so lepi! Super ideja z valovitko. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, tudi jaz sem najprej pomislila kako super ideja z valovito lepenko.
    In kot pravi Mojca (če ti je že dala 5++, seveda ti ne upam dat manj ;)
    ponovi vajo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Mojca je napisala tako fajn komentar, da bi se kar podpisala :)
    Valovita lepenka je zakon!

    OdgovoriIzbriši
  7. Prav lepa bo letos tvoja smrečica.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tudi mene je navdušila uporaba valovite lepenke za obeske. Super izpade. Ti svetujem, da jih izdelaš cel kup in smreka bo zgledala kot da so na njej piškoti. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako krasni obeski, tudi jaz sem čisto navdušena.

    OdgovoriIzbriši
  10. O kako so prikupni obeski! Res ne vem, če sem se jih sama že kdaj lotila, pa vidim kak lep okras so in tale valovita lepenka je tudi meni zelo všeč, sploh pa da tak naraven videz.

    OdgovoriIzbriši