sreda, 13. december 2017

Ko se praznuje

Ena od domačih nalog, ki nam jih je dala Tina, je tudi izdelava embosiranega dela in  "preprostega" 3D mehanizma v notranjosti. Pokrajina v srcu je naslov njene objave, sama pa sem malo prikrojila in ker sem ravno izdelovala voščilnico za meni ljubo osebo, sem od te naloge uporabila samo embosiranje in mehanizem. Nalogo sem umestila pod številko 5, saj jih imam samo toliko narejenih:(.

Prva stran osnove je embosirana z dvema valovitima  kvadratoma, na katerega sem prilepila s kvadratom s šivi  izrezano ozadje, ki je embosirano z vzorcem kamenja. Na ta kvadrat sem položila cvetje, ki  mu  ne vem imena:) in dodala napis zate, ki je prav tako Tinin.
Notranja stran  je narejena z mehanizmom 3D učinka, na katerem je osnovno voščilo.






Z velikim veseljem še eno nalogo odlagam na poličko v svojem razredu in jo malo bolj sramežljivo odkljukam, saj mi jih še nekaj manjka.
Ker pa je kar nekaj izdelkov tudi iz kolekcije Najlepšega para, se prijavljam tudi v galerijo meseca Decembra 2017.

Hvala za obisk mojega travnika, ki je tako zbegan, saj ga en dan moči dež, naslednji dan ga zamede sneg in to se ponavlja kot  kolobarjenje.

Pošiljam vam lep pozdrav in hvala vsem, ki pokukate v moj svet,
Andreja V.

11 komentarjev:

  1. Zelo je lepa in tudi 3d mehanizem je krasen! Tudi sama zelo zamujam z domačimi nalogami... Morda bom pa naslednje leto bolj pridna učenka :)

    OdgovoriIzbriši
  2. prekrasna tako zunaj kot znotraj ter seveda krasno embosiranje!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooooo, mehanizem. Lepo si naredila domačo nalogo. Ne sekiraj se, mislim, da je samo Mojca opravila vse naloge (ampak z njo se težko primerjamo). Po moje naju bo tovarišica Tina spustila v višji razred tudi z najinimi nalogami. Pozdravček iz zasneženega Zasavja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi nam je dež pobral ves sneg, pa ga nekaj spet obljubljajo ;)
    Lepo voščilnico si naredila nekomu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vreme se res spreminja iz dneva v dan. Iz zasnežene zimske pravljice v razmočeno plundro ...
    Čudovita voščilnica s 3D voščilom v notranjosti.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja bravo, lepo si tole izdelala in opravila domačo nalogo z odliko :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepa, tako zunaj kot znotraj. Nekdo, ki ti veliko pomeni, jo bo zelo vesel.
    Lepo pozdravljena Meta

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Andreja, prekrasna voščilnica, ki je v živo še lepša in že krasi poličko v naši dnevni. Hvala še od tu. Pozdrav k tebi.

    OdgovoriIzbriši
  9. Kakšna lepotička, prav spočijejo se oči na krasnih makih. Saj veš sedaj je naokrog vse zasneženo in praznično. Lp LILI

    OdgovoriIzbriši
  10. Saj vem, da nisi špricala pri pouku. Naloge se pa tudi ne dajo narediti samo, če tleskneš s prsti. :-) Vidim, da Tinine praznične ideje s pridom uporabljaš na neprazničnih izdelkih. :-) Rojstno dnevna voščilnica je zelo lepa. Grem "šnofat", h komu je odpotovala. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  11. Andreja, ne sekiraj se, saj nismo vse Mojca, ki je obkljukala vse naloge :). Vsaka je naredila koliko jih je uspelo, si pa te dodelala v nulo. Všečkam tvojo voščilnico tako zunanjost z vzpenjalko kot notranjost z napisom - vse pohvale :).

    OdgovoriIzbriši