ponedeljek, 8. maj 2017

Vonj vrtnic

Z grozo sem ugotovila, da je od moje zadnje objave preteklo že mesec dni. Kaj se dogaja? - ali se babi stara?:) - seveda se. Sicer kar pridno ustvarjam, le to objavljanje mi ne gre in ne gre. 

Tokrat sta sicer pri Tini in Vladki in v  Craft-alnici dva zanimiva izziva. Me mamita, hkrati pa se jih ne morem lotiti. Mogoče mi bo uspelo kaj ustvariti šele  po tem, ko bo izziva konec:(.
Da pa vseeno pridem malo med vas, bom danes objavila nekaj, kar bom lahko predstavila tudi  v galeriji Najlepšega para. 

Spodnja voščilnica je nastala kot "testni proizvod" po tem, ko sem dobila nove štampiljke Marianne design. Ko sem naredila šopek, sem dodala še kotno čipkasto burduro, ki jo je za Rayher oblikovala Tina. Podložila sem jo z riževim papirjem v podobni barvi, kot so vrtnice, dodala napis, tri zlate perlice in voščilnica je dočakala tudi prejemnico:)



Zaradi uporabljenih izdelkov Najlepšega para, izdelek prijavljam v galerijo meseca MAJ-a 2017.
Hvala, ker si se ponovno ustavila na mojem travniku in lep pozdrav, 
Andreja V.

16 komentarjev:

  1. Krasno voščilnico si naredila. Tudi sama sem si privoščila te štampiljke, ampak še nekako nisem nič spravila skupaj z njimi... Tvoje so res prelepe in čudovito se ujemajo z borduro v kotu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je! Ah, saj ponavadi je tako,da pravi navdih pride bolj pozno... Važno,da pride :)!

    OdgovoriIzbriši
  3. Res je že en mesec od tvojega zadnjega javljanja......čas prehitro beži (tako in tako)....važno je da migaš in tale oranžika je prekrasna. Lepo si jo pobarvala in Tinina čipka krasno paše pod njo. Čez 1 mesec pa spet:-)).....pol greva pa midve še 2x spat pa juhuhu....

    OdgovoriIzbriši
  4. Se mi zdi, babi, da se vsi staramo. :-) Tudi meni gredo objave vse počasneje od rok. :-)
    Krasno voščilnico si ustvarila. Z oranžno barvo si zadela v polno. :-) Vrtnice so čudovite, s čipko pa si dodala samo še pikico na i. :-))) Popolna je!
    Se že veselim, da se kmalu spet srečava!

    OdgovoriIzbriši
  5. Se mi res zdi, da ustvarjamo še, le za objave primanjkuje časa in volje :). Voščilnica je zelo lepa. Pozdravček.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hihi, vidim, da nas je nekaj takih.. Meni je že po enem letu objavljanje malce odveč in potem vedno na hitro vse zavijem v nekaj stavkih :) Zelo lepo si uporabila novo pridobitev in naredila krasno voščilnico! In všeč mi je oranžna barva.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita je in napis doda še piko na i. Všeč mi je, da si ozadje pustila belo in tako dala vrtnicam še posebej priložnost, da spregovorijo. O minevanju časa pa sploh ne bi :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja babi, ti ga pa res biksaš. Še bolj kakor jaz....
    Krasno si uporabila nove štampilkice, naj ti zaupam, da jih imam tudi jaz, a ne vrtnic.
    Pa všeč mi je tudi kako si dodala kotnoi izrez, zelo lepo.
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga Andreja...tako zelo lepo je zacvetelo na tvojem travniku in zelo lepo je videti tvojo mojstrovino. Na izzivu te bova zelo vesele...če pa ti tokrat ni pisan, ga kar mirno preskoči, pa nam kaj drugega tvojega pokaži. Velik objem ti pošiljam <3.

    OdgovoriIzbriši
  10. Nič hudega, če bodo izzivi že mimo. samo da se jih lotiš in ugotoviš, da tema sploh ni tak bav-bav, kot se ti je zdelo. Če pa boš izziv ujela, toliko boljše. Ni pa ombre res noben kunšt, začneš senčit na enem koncu, rahlo in dodajaš barvo in zmeraj začneš z blazinico zunaj osnove, da ti ne pusti premočnega odtisa in potem z njo z rahlim pritiskom krožiš vedno bolj v notranjost.
    Te tvoje vrtnice so čudovite in ta napis tako paše zraven. WOW.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovite vrtnice, o času ne bi zgubljala besed. Ampak važno, da se imamo fajn in uživamo v stvareh, ki jih počnemo.

    OdgovoriIzbriši
  12. Torej nisem edina, ki mi čas polzi skozi prste. Voščilnica je polna energije, ki jo daje že oranžna barva, ki mi je vedno pri srcu. Čudovita misel in Tinin kot, pa vse skupaj še obogatita. Prelepo.

    OdgovoriIzbriši
  13. Tudi sama ugotavljam, da za ustvarjanje še najdem čas, za objavljanje težje, potem mi pa zmanjka časa za sprehod po blogih... In potem spet pride dan kot danes, ko mi uspe privezati si dušico z obiskom na tvojem travniku, pa pri njej in njej in... In je vse kot mora biti! Kot pravi Hali - važno je, da se imamo fajn in da uživamo v življenju.
    Veš, tudi ti si ena taka vrtnica, ki puščaš za samo svoj vonj še dolgo, dolgo časa... Kaj je v primerjavi s tem 1 mesec?!!!!
    Objemček na daljavo, kmalu pa v živo, Majda

    OdgovoriIzbriši
  14. ja, kakšne super vrtnice, res si jih krasno izdelala in pridejo super do izraza!
    s časom pa imamo vsi probleme, tako da ti gre čisto dobro :)

    OdgovoriIzbriši
  15. O preliv barv vrtnic me je opojno premamil. In čudovit napis. In vrtnica je kot simbol sreče, ki jo z veseljem poklanjamo naprej.

    OdgovoriIzbriši
  16. Svetovne barve in kotna čipka lepo dopolni celoto. Saj je rpav da greš na sonček in ne visiš z aračunalnikom - blogi bodo že počakali na kakšen deževen dan ;)

    OdgovoriIzbriši