sobota, 8. april 2017

Voščilnica z angleškim napisom - drugič - 183.izziv Craft-alnice

Ne naredi se prav pogosto, da delam voščilnice z angleškim napisom, se je pa to leto kot po čudežu naredilo kar nekaj krat. Otroške sem že objavljala, tokrat pa je tukaj še ena, ki je ravno tako, kot predhodna, narejena za prof. angleščine:). 

Na prvi strani sem si pripravila kvadrat s šivi na dizajnerskem papirju in v sredino naredina še skrivno okence. Na njem in v njem je napis.





 V notranjosti so hribi  (šablono mi je prijazno posodila Maja - hvala ti:), kamor rada zahaja, na drevesu srčki, ki ponazarjajo njene prijateljice - ne vem, če jih je bilo sedem, ampak naj bo nekaj pravljičnega:) in ob ograjo naslonjen nahrbtnik, ki ga je dobila za darilo.Sploh nisem bila pozorna, ampak zgleda, da morajo prof. angleščine dobiti pop-up varianto voščilnice:))



Voščilnica je bila precej "debela", zato   sem namesto kuverte naredila škatlico, ji izrezala srednji del s kvadrati s šivi in prekrila s paus papirjem. Na škatlico sem prilepila še metuljčka za povdarek vesele, mladostne frfotavosti:)



Zaradi angleškega napisa voščilnico prijavljam na 183. izziv Craft-alnice.
Zaradi izdelkov Najlepšega para: kvadrati s šivi, romantični kvadrati, srčki, številke in metulj - voščilnico lepim tudi v galerijo za mesec April 2017.

Hvala za obisk mojega cvetočega travnika in lep pozdrav,
Andreja V.


20 komentarjev:

  1. Še ena čudovita! Drevo s srčki pa hribi prav super izgledajo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi ta je čudovita in polna krasnih detajlov.

    OdgovoriIzbriši
  3. Res je, tudi ta je krasna, pop up ti očitno leži. Tudi zapakirala si jo lepo, ni kaj. Pozdravček. Z.

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa tebe je res obsedel hudič s pop up voščilnicami. A ti je slučajno že katera napisala, da je tudi ta fantastična???? Pa še škatla za zraven....To bo zrak in veter, ki piha v tvojem koncu....ej, čimprej naredi ta pohod v tvojem koncu, da se še katera "okuži" s pop upi (mimogrede...meni so tako všeč, da sem jaz tista, ki bi rada ta bacil?!?!)

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna je. Sploh notranjost voščilnice mi je zelo všeč. Super si tole naredila.

    OdgovoriIzbriši
  6. O, uau! Sem si rekla, kako mi je vsec tale voscilnica z okencem, ki razkriva del voscila in potem vidi , da je tega se vec! Znotraj se odpre cela zgodba! Kako bo pa tale profesorica prijetno presenecena! ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni je bila že zunanjost všeč. Potem pa še pop-up notranjost. Super je!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ooo, super je. prav fajna je že odzunaj, pol pa ...presenečenje, ko jo odpreš. Si me spomnila na pop-up, nekje med šablonami imam nekaj, kar pripomore pri izdelavi le teh. Bo treba mal prebrskat.
    Pa škatlica, jej, kok fajn. Pri meni brez njih ni izdelka, ko pa tako okrancljam, da ne spravim v nobeno kuverto.
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  9. kakšna mojstrovina in lepo presenečenje v notranjosti, krasen pop up, si me spomnila, da se ga še kdaj jaz lotim!

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovito voščilnico je dobila profesorica. S škatlico in urejeno notranjostjo je to kar tridelna voščilnica. Vse skupaj je enkratno.

    OdgovoriIzbriši
  11. Oh in ah...prelepo do zadnje pikice. Od napisa, i se malce skriva, do pavsa za zaključek....

    OdgovoriIzbriši
  12. Tudi tale je čudovita in znova notranjost preseneti in doda tisti WOW efekt :)

    OdgovoriIzbriši
  13. U tole je pa bil projekt in pol. Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  14. Res si krasno naredila. Že zunaj je interaktivna in potem še znotraj BAM pop-up efekt.
    Krasno.

    OdgovoriIzbriši
  15. Super si jo naredila, pravo presenečenje, ko jo odpreš. Luštna ideja s hribi in pop up efektom z nahrbtnikom!

    OdgovoriIzbriši
  16. Še ena lepotička :-)) Super si se lotila tematike in v notranjosti naredila celo pokrajino. Ograja in nahrbtnik sta prav kulska.
    Vesela, da si dodala angleški napis in se tako prijavila na izziv v naši CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  17. Kako lepo spet! Všeč mi je odkrito, sploh pa vse skrito in prikrito... Čudovita voščilnica za vse, ki imajo radi presenečenja, kot jaz :)
    Prav lepo je na tvojem cvetočem travniku... kako bo šele zdaj vse zacvetelo, ko je dežek namočil zemljo :)
    En velik objem od mene do tebe, Majda

    OdgovoriIzbriši
  18. Krasna je.
    Hvala, da si ustvarjala z nami v CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  19. Res super objava. Že dolgo si želim narediti eno hribovsko voščilnico, pa še izrez nahrbtnika imam, tako da mi je najbolj padla v oči ta prelepa gorska pokrajina, pa seveda je vse ostalo prikazano tudi čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  20. Andreja z veslejem brskam po tovjem cvetočem travniku in si nabiram idej, kako se lotiti izziva za dva 60-letnika :). Zelo domislena voščilnica in res si zajela vse prejemničine specifike :).

    OdgovoriIzbriši