torek, 23. maj 2017

Baletka

Za mlado baletko sem si  sprintala silhueto balerine in se odločala, ali bo izrezana s krogom ali s pravokotnikom. Tako na brzino pa mi je prišlo na misel, da bi idejo  "kradla" pri Sonji in naredila postavitev tako, kot jo je ona naredila z vinilno ploščo. Sicer sem ji pa že takrat namignila in ni protestirala:).
Kvadratno voščilnico sem na prvi strani "skrajšala" za pribl. tretjino  in nanjo  prilepila cvetlične trakove in  trakove v vijola barvi. Ko je bilo narejeno sem ugotovila, da bi si lahko stvar poenostavila, ampak zakaj, če človek lahko komplicira:). Prilepila sem krog z balerino, ki sem jo okrasila z belimi perlicami in za mladostno frfotavost dodala še metuljčke.


Na notranji strani sem ob rob dodala čipko in število let.


Zaradi uporabljenih izdelkov Najlepšega para: krog s šivi, črke, številke, robna čipkasta burdura in metulji , izdelek prijavljam v galerijo za mesec Maj 2017.

Hvala, ker si se ustavila na mojem cvetočem travniku in lep pozdrav,
Andreja V.

11 komentarjev:

  1. Tudi sedaj ne bom protestirala. :-) Čudovito voščilnico si izdelala. Všeč so mi barve in frfotajoči metuljčki po celi voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa voščilnica. Všeč mi je skrajšan prvi del voščilnice in cvetlična bordura na drugem delu. Zelo lepi detajli!

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je! Super si vse skombinirala in res je nastala lepa voščilnica za baletko:)!

    OdgovoriIzbriši
  4. Živahna in razgibana za mlado baletko.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ravno prav frfotava za mlado deklino, posebej sedaj, ko je pomlad v polnem razmahu. Všečna!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tako zelo lepa, krasna silhueta in lepe barvne kombinacije.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ko bom velika bom... balerina ;-) Moje prve misli ob tvoji čudoviti voščilnici... ups, naslednja misel - saj sem že velika... ampak, naj Andrejka ne skrbi, ker obstaja tudi balet za odrasle, ni še prepozno ne zate, ne zame ;-)
    Hvala še enkrat za prijetno sobotno druženje - takole po prstih, kot tvoja baletka, sem se odpravila domov, se mi je zdelo, da lahko sežem do zvezd :)
    En zvezdni utrinek ti pošiljam na tvojo goro, Majda

    OdgovoriIzbriši
  8. Moja želja da bi bila balerina...ODPADE!!!!...si me predstavljaš....o mama mia!!!!
    Si se pa prav lepo znašla s silhueto in všeč mi je, da si jo tako lepo okrancljala z biserčki, pa pisano ozadje prav lepo paše na ta motiv.

    OdgovoriIzbriši
  9. Super is tole zaokrožila ;). Dobro veš, da ženske ne znamo poenostaviti zadev oz. jih moramo zakomplicirati. Silhueta baletke se fantastično poda k celoti in verjammem da je slavljenka bila zelo presenečena. Hvala, ker deliš svojo umetnino z nami pri CRAFT-alnici :)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, šmenta... pod napačno objavo sem dodala komentar za craftalnico :). Bo bolši, 1x ob priliki

      Izbriši
  10. Lepo, se mi zdi, da se bo kar zavrtela :)

    OdgovoriIzbriši