torek, 30. julij 2024

Washi tape na voščilnici

Zadnja julijska objava pri 52 CCT nam je dala izziv - voščilnica z uporabo washi tape. Zelo poredko ga uporabljam in tokrat mi je bil res izziv, predvsem tudi zato, ker novoletnih letos še nimam nič.

Sem pa prav zato, da naredim "zagonsko osnovo" naredila tri, kar je pri meni že velik uspeh😊.




                    Lepim v galerijo pri 52 CCT  in v galerijo Najlepšega para za mesec julij 2024.

                                                           

                                                   

 Hvala, ker si se ustavila na Cvetočem travniku in lep pozdrav, Andreja V.

6 komentarjev:

  1. Tale jelenček je pa res super izpadel! So pa krasne vse tri.

    OdgovoriIzbriši
  2. quelles élégantes et charmantes créations, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasne praznične voščilnice si izdelala! Hvala, ker sodeluješ pri 52 CCT izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooo vidim, da poletno vročino preganjaš s prazničnimi voščilnicami. Čudovite so vse tri in krasno si uporabila washi trak. Še dobro, da ne rabim izbirat, katera mi je najljubša, ker je vsaka po svoje prekrasna. Hvala za sodelovanje na izzivu pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Andreja, krasno zagonsko osnovo si ustvarila in washi trakce tako imenitno uporabila! Navdušena sem!
    Ti pošiljam topel pozdravček na daljavo, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. Andreja, you did such a wonderful job with your creations. They all look so festive. Thanks for playing along with us at 52CCT.

    OdgovoriIzbriši