sreda, 20. september 2023

Novosti Najlepšega para

Prišla je nova kolekcija Najlepšega para, jesen-zima 2023, ki mi je ponovno prinesla veliko veselja in navdušenja nad vsemi izdelki, ki nam jih je Tina pripravila.

Navadno, ko dobim nove izdelke, le-te tudi takoj "stestiram"😊. Tokrat, na žalost, še nisem imela pravega časa. Je pa vseeno nekaj nastalo.

Za abrahamovko in lastnico višavskega terierčka, sem pripravila voščilnico, pri kateri sem od novosti uporabila mehanizem - povlek s presenečenjem, pentljo in rožice iz seta - okraski za številke.


Za drugo abrahamovko  je nastala jesenska voščilnica in pri tej sem od novosti uporabila velike številke. Popestrila sem jo s sončnico, foto dekoracija pa lepo služi kot povezovalni most.   Narejena je na sistem  "pop-up bridge card".


Navdušila me je tudi pop-up škatlica, naredila sem jih že kar nekaj, vendar sem ob pisanju objave in iskanju slik ugotovila, da sem jih pozabila poslikati. Pa drugič...😉


Zaradi izdelkov Najlepšega para, objavo lepim v galerijo meseca septembra 2023.


Hvala, ker si pokukala na moj Cvetoči travnik, lep pozdrav Andreja V.


Ni komentarjev:

Objavite komentar