ponedeljek, 21. avgust 2023

Praznična jabolčna pita

 Tematski izziv na 52 CCT v mesecu avgustu je hrana, ki nam pričara praznično vzdušje.

Odločila sem se za jabolčno pito, ki me spominja na babico. Vedno je bila slastna in dišeča. 



Zaradi pite jo lepim v galerijo pri 52 Christmas Card Throwdown - avgustovski izziv. 

                                                        

Zaradi pripomočkov Najlepšega para, lepim tudi v galerijo za mesec Avgust 2023. 


Hvala, ker si se ustavila na Cvetočem travniku in lep pozdrav, Andreja V.

4 komentarji:

  1. Adnreja, predolgo me ni bilo na obisk k tebi - zamudila sem goro lepotičk in svetovnih idej... Ampak tale pita pa zmaga na celi črti :)! Je zadišala prav do mene, da sem bila "primorana" priti na obisk ;). En velik objem od naju k tebi. LP, Jerneja

    OdgovoriIzbriši
  2. oh quelle création pleine de gourmandise Andreja, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Andreja super si uporabila najine nove šablone, pita je čudovita.

    OdgovoriIzbriši