petek, 16. junij 2023

Mavrični svet

Moja mavrica bo razveselila malega šestletnika, hkrati pa je mavrica tudi  43. izziv v Veseli hiški  in 337. v Craft-alnici.

Idejo za izvedbo sem dobila na včerajšnjemu druženju s Tino, ki nam je pokazala, kako s papirnatimi 3D blazinicami, lahko naredimo okvir. Ideja in izdelek sta se mi zdela čudovita in tako sem danes naredila okvir za mavrico, ki so jo ustvarile barvice, dodala pa sem še tropsko zelenje in levčka.

Izdelek prijavljam na 43.izziv v Veseli hiški in na 337.izziv v Craft-alnici.

Zaradi uporabljenih izdelkov Najlepšega para, lepim v galerijo za mesec   Junij 2023

Hvala ker si pokukala na moj mavrično obarvani Cvetoči travnik, lep pozdrav Andreja V.

9 komentarjev:

  1. Hvala, ker z zelo lepo mavrico sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. iii barvice zmagajo, luštna igriva barvita. Hvala ker sodeluješ v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasna mavrična voščilnica. Mislim, da bi je bil vsak neizmerno vesel! Hvala za sodelovanje v CRAFT-alnici kjer sem gostja izziva.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako je lepa, tvoja mavrična voščilnica. Hvala za družbo v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Andreja, kako ljubko voščilnico si dodala v našo Veselo hiško. Prostor okrog mene je kar zažarel - hvala za navdih!
    Želim ti mavrično obarvano poletje, polno prijaznih ljudi, živalic in trenutkov obsijanih s srečo!
    Objem, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako lepa in vesela je tvoja mavrična voščilnica. Krasna ideja in izvedba.
    Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški. Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo si mavrico ujela v 3D okvirček. Hvala za pisan obisk v Veseli hiški.Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  8. Ooo, kako čudovita je tvoja mavrična voščilnica ! Super ideja. Hvala za obisk v Veseli hiški. Veana R.DT

    OdgovoriIzbriši