torek, 25. april 2023

Praznovanje okroglih

Voščilnice si podarjamo ob različnih priložnostih, še posebno ob obeleženju okroglih obletnic. Tudi želja deklet iz Craft-alnice je, da jih predstavimo na njihovem 334.izzivu.

Sama sem imela to priložnost,  da sem v tem mesecu lahko razveselila kar tri, ki so praznovale svoje lepe okrogle rojstne dni. Ena zaradi "varnosti" ne bo predstavljena:)

Ta je za mladinko, ki se je razveselila srečanja z Abrahamom. Ob njenem izdelovanju mi je v celoti pomagal Najlepši par.


 


In prav nič drugače ni bilo pri izdelavi druge, le številke so se nekoliko "odebelile":)

Ustregla sem željam po cvetju, metulju in živahnosti.


Zaradi 334.izziva - okrogle obletnice, lepim v galerijo Craft-alnice.

Zaradi uporabljenih šablon in štampiljk Najlepšega para,  lepim v  njegovo galerijo meseca aprila 2023.


Hvala, ker si pokukala na Cvetoči travnik in lep pozdrav, Andreja V.

4 komentarji:

  1. Zelo lepo si ustvarjala! Hvala ker z voščilnico za okroglo obletnico sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepi voščilnici za okroglo obletnico :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita voščilnica za okroglo obletnico. Hvala za družbo v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši