sreda, 30. november 2022

10.MŠPU - 2.naloga

S časovnim  zamikom sem naredila voščilnici, ki sta bili 2.naloga v mali šoli.

Nalogo nam je pripravila Vladka, ki je prikazala kar tri različne postavitve z enakim cvetom.

Uporabila sem stensil šablono maka, ki ga je že pred nekaj leti kreirala Tina in moram priznati, da sem jo sedaj mogoče uporabila šele drugič,tretjič....? Odtisnila sem jih na že izrezan del - amerikanka 3, 3D žepek in ga skrajšala na ujemajočo višino voščilnice, tako da sem pod njim lahko še podložila barvni izrez. 

Dodala sem še napisa in nastali sta rojstno dnevna voščilnica in sožalnica.



Odlagam na poličko pod št. 2 v MŠPU

Zaradi uporabljenih izdelkov Najlepšega para lepim tudi v galerijo za mesec november 2022


Hvala, ker si se ustavila na Cvetočem travniku, lep pozdrav Andreja V.

3 komentarji: