četrtek, 14. oktober 2021

Rožnati oktober za Europa Dona

Kot že nekaj let, se tudi letos pridružujem akciji Craft-alnice, kjer ustvarjamo voščilnice v roza barvi, za dobrodelni namen.

Tokratni izziv se glasi rožnato - karkoli v pravi rožnati barvi z dodatkom bleščic

Tokrat sem izbrala silikonsko štampiljko in jo v roza barvi odtisnila na podlago.

Za osnovni motiv sem izbrala metulja, kateremu sem krila "potopila" v bleščice in dodala vspodbudne misli. Barva je prava rožnata, čeprav jo slika malo spremeni,


Izdelke prijavljam na  296. izziv Craft-alnice za rožnati oktober.

Zaradi uporabljenih izdelkov Najlepšega para (metulj in šesterokotniki) , lepim tudi v galerijo za mesec oktober 2021.


Lep pozdrav s Cvetočega travnika, Andreja V.

11 komentarjev:

  1. Čudovite so, prave rozike za pravi namen.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res so krasne, krila se jim tako lepo bleščijo, da jih je prav veselje pogledati:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jej, kako lepo se tvojim metuljčkom bleščijo krila! Krasne voščilnice. Všeč so mi tudi spodbudni napisi. Res jih je veselje pogledati. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovite so Andreja! Zelo so mi všeč tvoji bleščeči metuljčki in spodbudni napisi!

    OdgovoriIzbriši
  5. Pridna in dobrodelna, krasne so.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako čudovit kupček roza lepotičk. Metuljčki jih super popestrijo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo prikupne rozike si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala, ker z zelo lepimi rožnatimi voščilnicami sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako malo je potrebno dodat na voščilnico, da je tako lepa...

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovite čestitke si naredila in izbrala lep motiv :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice in hvala, ker si dobrodelna!

    OdgovoriIzbriši