torek, 7. april 2020

Hvaležnost - ko me inspirira #76

Tokratno inspiracijo sta Tina in Vladka poiskali pri Valeriji.

Sama sem to zahvalnico pripravila in odposlala že kakšen dan pred izzivom in mi je sedaj prišla prav, da jo lahko objavim.

Natisnila sem Tinino digi štampiljko, jo pobarvala, izrezala in v njeni obliki pripravila tudi osnovo voščilnice.  Z njo sem želela povedati, da ostajam doma in da sem hvaležna  osebi, ki jo bo prejela.
Poleg digi štamp. sem uporabila tudi napis Najlepšega para.




Voščilnico prijavljam na: -#76. ko me inspirira
                                              - galerijo za mesec april 2020
                                              - izziv ostani doma


Hvala, ker si se ustavila na mojem Cvetočem travniku, ki sedaj zelo sameva in si močno želi obiskov, lep pozdrav prav vsem, Andreja V.
                                     


11 komentarjev:

  1. Ooo Andreja, kako si me navdušila z izrezano obliko in krasno pobarvanim digijem ...pa tako lepo si umestila voščilo... Hvala ti in ostani zdrava.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita sončna je. Blagor tisti, ki jo je dobila in si jo tako pocrkljala. ♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna zahvalnica. Dandanes nam vsak objem, vsaka zahvala pa četudi na daljavo ogromno pomeni.

    OdgovoriIzbriši
  4. Te zahvalnice bo nekdo zelo vesel in se podpišem pod Marjetin komentar. Objem k tebi.

    OdgovoriIzbriši
  5. O Andreja, kako zelo lepo si pobarvala rožice. Hišica pa je profesionalno izrezana. Pri meni je nastradal dimnik. :-) Srečna tista oseba, ki je prejela tako srčno zahvalnico. V mislih sem kar pogosto na tvojem cvetočem travniku. Pazi nase! Objem. <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako čudovito si uporabila Tinino digi štampiljko. Prekrasna zahvalnica.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepe barve si izbrala in pobarvala Tinin digi.Pa ne samo to...še tako prikupno obliko si se spomnila.Prav navdušena sem.
    Pazi nase,jaz pa ti pošiljam en veeelik objem in poljub :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepe barve si uporabila in nastal aje prav pomladna zahvalnica.

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako lepe barve - res si se potrudila, tako z barvanjem kot tudi z rezanjem :).

    OdgovoriIzbriši
  10. Čisto sem navdušena nad osnovo v obliki hišice in tudi pripadajočega digija, ki se je ujel v prekrasne in sončne barve.

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasne, žive barve si "ujela" v to svojo hiško...moj digi še čaka in upam, da bo dočakal.Lepo bodi!!!

    OdgovoriIzbriši