četrtek, 20. februar 2020

Voščilo s petimi cvetovi

Craft-alnica  in njena dekleta so si  v tem terminu zaželele imeti cvetja v izobilju. Mislim, da ne bo problema, saj nam je Tina v zadnji kolekciji ponudila le-tega na pretek.

Tudi sama sem si izbrala njene potonike in kot krono vsega še prve znanilce pomladi, čudovite zvončke. 
V leseno vedro, ki je del seta pri potonikah, sem dala tri cvetove potonik in dva zvončka. Tako je število popolno, to se pravi za pet:). Odložila sem ga na okroglo osnovo, dodala še srček in napis voščila. 


Tako svojo nalogo prijavljam v Craft-alnico, kjer želijo 5 3D cvetov.

Zaradi uporabljenih izdelkov Najlepšega para, lepim tudi v galerijo za mesec Februar 2020.

Hvala, ker si se ustavila na  mojem Cvetočem travniku, ki cveti kljub "zimi":),
lep pozdrav, Andreja V.

6 komentarjev:

  1. Andreja kako lepo cveti pomlad v tvojih koncih - všečkam kombinacijo potonik in zvončkov! hvala, ker si tole lepotičko podložila na poličko CRAFT-alnice :)!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa res cveti na tvojem travniku!
    Čudovito, barvito je! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Na tvojem cvetočem travniku je že prava pomlad. :-) Voščilnica je zelo lepa in veselo pisana.

    OdgovoriIzbriši
  4. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo si sestavila oranžne potonke. Všeč so mi.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepe pisane rožice si naredila in jih združila v čudovito voščilnico :-))
    Vesela sem, ker sodeluješ na našem izzivu CRAFT-alnice.

    OdgovoriIzbriši