četrtek, 12. september 2019

Darila na poti

.... bi lahko poimenovala to objavo:).

Narejena je s šablonami Najlepšega para iz kolekcije jesen/zima 2019/20.
Uporabila sem štampiljke in rezalne šablone iz seta Na poti, ter jih postavila na kvadrat z valovitimi robovi in dodala voščilo iz starejših kolekcij.


Izdelek sodeluje v žrebanju za pomladno kolekcijo 2020.

Zaradi vseh uporabljenih izdelkov Najlepšega para, pa lepim tudi v galerijo za mesec September 2019.
 
V upanju, da bodo vsa darila varno prispela na pravo mesto, vas s Cvetočega travnika lepo pozdravljam, Andreja V.

8 komentarjev:

  1. Jej, kako vrhunske barve si izbrala in tiste vijuge spodaj so mi tako všeč. Krasna mi je!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooooo, kako lepo. Se pa bojim, da avto ne bo počepnil pod vso to težo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. O kakšna lepotička je nastala. ampak dobra je ta streha od avtomobila, da se ne sesede ob vsej tej količini daril :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kakšna prikupna voščilnica, super ideja.
    Hvala tudi za krasne rumene magnolije, ki so sedaj moje. A te lahko vprašam, kako narediš takšen lep lesk na njih? Hvala ti.

    OdgovoriIzbriši
  5. Brez skrbi, Tinin avto jih bo varno pripeljal. Luškana.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito si sestavila voščilnico in prepričana sem, da bodo darila varno prispela na cilj. Lepa!

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi jaz upam, da varno prispejo v prave roke. A glede na to, da jih pošiljaš v svet tako zgodaj mislim, da bodo prišla pravočasno ;-) Čeprav ... včeraj sem izvedela, da je bivša sodelavka prejela mojo praznično voščilnico pred tremi dnevi (poleg še dveh pisem oddanih na pošti decembra). Tako da, dobro razmišljaš Andreja :-)
    Voščilnica pa očarljivo barvita, eno samo veselje izžareva, tako kot ti, Majda

    OdgovoriIzbriši