sobota, 8. april 2017

Voščilnica z angleškim napisom - 183.izziv Craft-alnice

Tokratno temo izziva je izbrala Tina. Na naših voščilnicah želi videti angleški napis. 
Moja voščilnica je nastala že kar nekaj mesecev nazaj in  naredila sem jo za dekle, ki je prof. angleščine. Zanjo me je prosila moja nečakinja s pojasnilom, da Irena ljubi potovanja in knjige.

Na prvo stran sem dala  zemljo, ki se vrti v neskončnosti vesolja in nas vabi, da si jo ogledamo.  Na osnovo voščilnice sem namestila kvadrat s šivi, v katerem je izrezan krog s šivi in tam je pristal zemljevid zemlje, za njo pa se razprostira neskončna modrina, posejana z zvezdami. Še ime in prva stran je zaključena.



V notranjosti  sem naredila pop-up osnovo, ki sem jo na zgornjem delu zapolnila z dekorativnim papirjem, na katerem so lastovke. Te ponazarjajo svobodo in hkrati pripadnost domu. Kovček za vse potrebno na dobrem potovanju, očala, da bo prebrala knjigo, ki je sicer malo slabše vidna, saj se je nanjo vsedla pikapolonica, nekaj srčkov za zavedanje, da je nekje nekdo, ki jo ima rad in priporočilo, naj živi svoje sanje. Upam, da jih je😊.



Zaradi napisa v angleščini jo prijavljam na 183. izziv Craft-alnice.
Zaradi uporabljenih izdelkov Najlepšega para: kvadrati in krog s šivi, črke imena, številke  in srčki jo lepim v galerijo za mesec April 2017. 

Hvala za obisk mojega cvetočega travnika in lep pozdrav,
Andreja V.

19 komentarjev:

  1. Kako lepo in domiselno si to naredila. In vse je tam z razlogom. Pa še angleški napis ;) Lepo, da si se nam pridružila v izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, že prva stran mi je všeč, Zemlja, ki kroži med zvezdami, notranjost je pa sploh krasna! Napis in ptički, pa kovček...

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau, to pa je izdelek in pol. Krasna zunanjost in notranjost, polna detajlov, ki opisujejo slavljenko. Res lepo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je Andreja :). Na prvi pogled skromna in tiha, v notranjosti pa strastno barvita in udarna. Krasna kombinacija, me ima, da napolnim kovček in grem... Sledi svojim sanjam tudi ti, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. O Andreja, to pa ni kar tako. Pop up voščilnica mi je zelooo všeč, posebno notranjost. Krasen papir z lastovkami, čudovit napis in ostali detajli. Perfektno. Lepo nedeljo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasna voščilnica! Čudovito izdelana tako zunaj kot znotraj.

    OdgovoriIzbriši
  7. Pa ne samo čudovita....fantastična je in tale 3D sredi voščilnice je resnično za priklon do tleha. Pa še napis ti je tako lepo uspel sestaviti....sumim da si ga naskrivaj napisala na roke vendar ne priznaš, ker bi te potem pa še bolj hvalile.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mojca, hvala za vse priklone, seveda je pisava moja, treniram skupaj z Martino:)) - ampak to bo verjetno šele na onem svetu:). Pozdravček, Andreja

      Izbriši
  8. Uf. Krasna. Všeč mi je izbira in potem tvoja razlaga uporabe papirja z lastovkami in ostalih dodatkov. Krasen pop up. Bravo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Uff, tale mi je pa še bolj všeč. Očitno komentiram v nasprotnem vrstnem redu ;-) Zaradi čudovitega napisa in dodatkov. Očalca in kovček sta prav šik. Super ti ležijo tudi angleški napisi.

    OdgovoriIzbriši
  10. Wauuu, krasna je. Kako fajn si izdelala notranjost, no tudi zunanjost ni slaba.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  11. vau, fenomenalna, kako si pa tole fajn naredila, prav perfektno! in pa fajne šablone imaš!

    OdgovoriIzbriši
  12. Oooo Andreja,....kako je krasna. Težko je deliti takole po naročilu, a si tako nadvse lepo tole izpeljala, da je pravo veselje.

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako super si tole izdelala. Že prva stran mi je všeč, potem pa še ta svetovna notranjost. Krasno.

    OdgovoriIzbriši
  14. Perfektna je, lepo si zajela vse kar ji je pri srcu! Všeč mi je kako si dodala kovček in očala- da izstopita, super res!

    OdgovoriIzbriši
  15. ooo joj kako fantastična voščilnica tako zunaj kot znotraj :-))
    Vesela, da si dodala angleški napis in se tako prijavila na izziv v naši CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  16. Čudovito voščilnico si izdelala.
    Hvala, da si ustvarjala z nami v CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  17. Šjora tokrat si me pa pošteno sezula - po umirjeni zunanjosti res nisem pričakovala tako moderne notranjosti :). Sicer sem jo že opazovala pri CRAFT-alnici, venar je šele sedaj prišla na vrsto za komentar. v glavnem F E N O M E N A L N O!!!!

    OdgovoriIzbriši