petek, 19. februar 2016

Mlada kruharica

154. izziv v Craftalnici je zelo simpatičen. Tanja E. je izbrala punčke. 
Kakšno naključje, da jo imam že narejeno. Pripravila sem jo že za nekaj mesecev naprej, za meni najbolj  ljubo deklico:), mislim, da boste uganile, kdo bi to lahko bil. 
In zakaj narejena tako zgodaj?  Zato, ker sem pri Mojci dobila bonbonček, ki je vseboval tudi štampiljko male kruharice (po SSKJ je to izraz za žensko, ki peče kruh:).

In ker Mojca  ni vedela, da je meni "pleskanje" španska vas, mi je dala kar nekaj dela. Takoj sem jih nekaj odtisnila, jih barvala, vrgla v smeti  in končno prišla do ene, ki se mi je zdela kar "u redu":) 
Da ne sameva, sem ji za družbo pripela tri metuljčke (darilce ob nakupu pri Tini) in še eno cvetlico iz kompleta, ki ga je za Rayher oblikovala Tina.  Vse pa sem položila na osnovo, obrobljeno s pravokotniki s šivi. Sedaj je sveže pečen kruhek odnesla k moji.....:), upam, da bo do takrat ostal približno svež:)




Prijavljam jo na  154. izziv v Craftalnici - tema punčke.
Zaradi uporabljenih izdelkov Najlepšega para pa jo prijavljam v galerijo za mesec  FEBRUAR.

Hvala, ker si obiskala moj Cvetoči travnik in lep pozdrav,

Andreja V.




19 komentarjev:

  1. Iii, pa tudi tvoja mlada kuharica je tako lepa, meni je tako lepo opazovati to luškano družbo punčk v Craftalnici. Krasno voščilnico si ustvarila, mali metuljčki ji ustvarijo igrivost, itak pa je cela prisrčna. Hvala, ker deliš z nami v Craftalnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštna punčka. In vidim, da tudi tebe pritegnejo izzivi, ko je treba preizkusit nekaj novega, kar ti morda ni tako blizu in potem se igraš, da prideš do rezultata, ki ti je všeč. Lepo si se poigrala in verjamem, da je tudi tvojo najljubšo punčko zelo razveselila tale voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoja mala kuharica je zelo lepo pobarvana. :-) In kar odleglo mi je, ko sem prebrala, da nisem edina, ki ji tovrstno ustvarjanje pridno polni koš za smeti. :-)) Zelo lepo si tudi sestavila okvirje.

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo, krasna in prisrčna s temi metuljčki, pa barvanje se mi zdi zelo lepo, tako da ne vem, o kakšnih problemih govoriš ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Andreja prelepo si sestavila voščilnico za svojo najdražjo.
    Motivček pa mi je zelo zelo všeč in ti si ga čudovito pobarvala. Tudi ozadje.
    Pozdravček in lep dan ti želim, Jana

    OdgovoriIzbriši
  6. Vse skupaj je tako čudovito, da bo mala prejemnica gotovo zelo navdušena! Punčko si pa krasno pobarvala in jo postavila na tako nežno ozadje, rožica pa je pika na i. ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo pobarvana kuharica, in tudi lepo sestavljena cela voščilnica. Rožica, metulji, krasna.

    OdgovoriIzbriši
  8. O veš kaj, kar lepo si jo uporabila in pobarvala. Dvojni okvir pa prav lepo paše na to voščilnico. Tud meni je štrihanje španska vas, ampak saj veš kako pravijo vaja dela mojstra. čao

    OdgovoriIzbriši
  9. Andreja, krasno si sestavila tole voščilnico in tudi barvanje je čisto v redu. Všeč mi je tudi okvirček. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Simpatično voščilnico si naredila in zelo lepo pobarvala punčko :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  11. Kako simpatična kruharica ;) Lepo si jo pobarvala in lepo okrasila.

    OdgovoriIzbriši
  12. Super je. Lepo si jo pobarvala in dala v okvir. Kar za na steno je.

    OdgovoriIzbriši
  13. Lepo si tole skombinriala in nastala je ena vesela in zelo simpatična voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  14. Postavitev voščilnice je krasna. Tudi deklico si lepo pobarvala. Lp

    OdgovoriIzbriši
  15. Krasna je...prav optimistično vesela in razigrana.

    OdgovoriIzbriši
  16. Kako luškana je tvoja mala kuharica. Meni se zdi, da si jo prav lepo pobarvala.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  17. Lepa, simpatična voščilnica. Lepa slikica v meni ljubih pastelnih barvah. Super.

    Marjeta

    OdgovoriIzbriši
  18. Tudi pri meni velikokrat na pol pobarvani odtisi pristanejo v smeteh. Tvoja kuharica je super. Lepo si jo pobarvala.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice. Srečno!

    OdgovoriIzbriši