petek, 2. junij 2023

Darilna škatlica

 V Craft-alnici je 336.izziv darilna škatlica, ki sem jo v celoti izdelala z rezalnimi šablonami in štampiljkami Najlepšega para.

Za osnovo sem uporabila izreza iz kompleta žepek z mehanizmom, ki sem ju okrasila z dizajnerskim papirjem. Škatlico sem prilagodila velikosti osnove, nanjo pa sem dodala metulja iz kompleta elegantni metulj.


Škatlica je ravno prave velikosti za sladko darilo, Merci čokoladice sem dala v dveh vrstah po 3. Tudi denarni prispevek bi se podal:).  Voščilo odtisnjeno na notranji strani je iz kompleta štampiljke - razpri krila. Ko bom vedela, komu bo namenjena, se lahko doda še npr.ime.

Izdelek prijavljam v Craft-alnico na 336.izziv.

Zaradi uporabljenih šablon Najlepšega para, lepim v galerijo za mesec Junij 2023.


Hvala, ker si pokukala na moj Cvetoči travnik, lep pozdrav Andreja V.

7 komentarjev:

  1. Lepa škatlica. Metuljček je pa nekaj posebnega <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno darilo. Vse po vrsti 1A. lp

    OdgovoriIzbriši
  3. O kako čudovita škatlica je nastala s prelepim metuljem. Vedno prav pride za kakšno drobno pozornost. Hvala za sodelovanje v CRAFT-alnici kjer sem gostja izziva.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo si ustvarjala! Hvala ker s škatlico sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita in sladka šaktlica. Hvala za družbo v Craft-alnici. Goga

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita škatlica :-)) Lepo si ustvarjala!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši