četrtek, 11. maj 2023

Poletna kolekcija Najlepšega para

 .... nas je ponovno razveselila in nam postregla s super šablonicami. Hvala Tina💓.

Poskusila sem uporabiti vse na enem izdelku, kar mi je "skoraj" uspelo. Sem se pa odločila za bolj enostavno verzijo.

Levček se prikaže na povlek, pop-up stopničke sem oblikovala z voščilom za pop-up, zelenje je popestrilo levčku okolje. Vse skupaj pa sem na osnovo pritrdila s papirnatimi 3D blazinicami. Ta šablona je super, že izdelava kanalčkov je sproščujoča - vsaj zame, končni izgled pa odličen. To je sedaj kot reklamni oglas😄, ampak si zasluži. 


Zaradi uporabljenih šablon Najlepšega para, ki so vse iz poletne kolekcije, lepim v galerijo za mesec maj 2023.

Hvala, ker si se ustavila na Cvetočem travniku, ki je v tej objavi  tropski.

Lep pozdrav, Andreja V.


1 komentar:

  1. Taka reklama je za vse več kot dobrodošla!!! Super si vse skombinirala. Kanalčki so pri meni tudi že na zalogo....ti so sigurno največja senzacija te kolekcije...

    OdgovoriIzbriši