torek, 6. april 2021

Oranžni tris

Oranžni tris je nastal povsem slučajno.Imela sem borduro, ki sem ji na roko pripravila podlago iz dizajnerskega papirja. Nastala je spodnja voščilnica, ki sem  ji na oranžni del dodala  marjetice Najlepšega para in eno pikapolonico za več sreče:). Napis oz. voščilo sledi, ko bom vedela, komu bo namenjena.


 
Ostanek dizajnerskega papirja sem prirezala in dodala še cvetlično borduro in voščilo.

 
Tretja pa je nastala tako, da sem negativ uporabila kot  stensil šablono  in  si "potiskala" papir z oranžnimi marjeticami. Na eno sem za kontrast dodala še bel cvet in pripravila napis v črni barvi. Tudi na osnovo sem najprej dala kvadrat črnega kartona in nato še potiskanega s cvetovi.

 


         
 Toliko danes o oranžni varianti, ki jo lepim v galerijo Najlepšega para za mesec april 2021.

Hvala, ker si se ustavila na Cvetočem travniku in lep pozdrav,

Andreja V.


3 komentarji:

  1. O, kako zelo lepo si ustvarjala! Vse tri voščilnice so čudovite, najbolj pa sem navdušena nad zadnjo. Super ideja z domačo stencilko. Vrhunski izdelek. Lepo, da si spet malo sprehodila po tvojem cvetočem travniku. :-) Objem, Sonja

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse so čudovite! Lepo si ustvarjala!

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, kako lepo cveti na tvojem travniku. Krasne marjetice v oranžnem.

    OdgovoriIzbriši