nedelja, 11. april 2021

Barvni izziv pri 52 CCT

Aprilski izziv pri Christmas Card Throwdown je  barvni in tokrat sta to

 bela in srebrna/silver & white.

 

Odločila sem se za embosiranje, kot dodatek v srebrni pa sem uporabila vejice mahonija in voščilo Najlepšega para. Tukaj sem embosirani pravokotnik podložila še s kapa ploščo.


Tudi naslednja je embosirana z isto embosirno srajčko, le da sem tukaj napis "potopila" v izrez, ki ustreza napisu. Vejica je tukaj samo kot mali dodatek.


                                                          

 

Izdelek prijavljam na 52 CCT za barvni izziv bela in srebrna.

Zaradi uporabljenega napisa Najlepšega para, lepim v galerijo za mesec april 2021.

 

Hvala, ker si pokukala na moj Cvetoči travnik, lep pozdrav,

Andreja V.

 

5 komentarjev:

  1. Zelo lepi. Nežna belina, ki zasije z dodatkom srebrne. Lp.

    OdgovoriIzbriši
  2. U kako lepo si se lotila izziva. Čudoviti sta, hvala, ker si se nam pridružila na 52 CCT

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito ozadje, praznična vejica in napis je prava kombinacija za krasno voščilnico, ki ji daje piko na i srebrni sijaj. Super.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo praznično voščilnico si naredila v srebrno-beli barvi :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami pri 52CCT ❤️

    OdgovoriIzbriši
  5. c'est une très joli carte Cvetoci, fraiche et charmante, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši