četrtek, 21. maj 2020

Silhueta pri 52 CCT

Silhueta je tema majskega izziva pri Christmas Card Throwdown.


Na posenčeno  in s perfect pearls popršeno ozadje  sem položila silhueto mesta, nad katerim drvijo jelenčki s sanmi. Za voščilo sem uporabila  washi trak z napisom. 



                                                      

Izdelek prijavljam na tematski majski izziv pri 52 CCT -  Silhueta/silhuette.

Hvala za obisk mojega Cvetočega travnika in lep pozdrav,
Andreja V.

6 komentarjev:

  1. Kako krasna ideja in voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hihihi, všeč mi je, da jelenčki drvijo. Kar predstavljam si, kako to zgleda... Voščilnica je ljubka.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čarobno silhueto si pričarala - všečkam :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito ozadje, zelo lep, razgiban motiv in domiselno uporabljen washi trak. Vse skupaj pa je prelepa praznična voščilnica. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. quelle magnifique silhouette Cvetoci, chic et joyeuse, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako lepo si vse združila draga Andreja - pravljično lepa praznična scena je nastala, zelo, zelo mi je všeč.
    Pošiljam en velik objem, Majda

    OdgovoriIzbriši