sreda, 27. maj 2020

Embosirana voščilnica pri 52 CCT


Odločila sem se za obe tehniki in sicer za suho in vroče embosiranje.
Suho embosiranje sem uporabila za oba kvadrata, ki sem ju nato še izrezala s kvadrati s šivi Najlepšega para. Nanj sem v polkrogu položila najprej barvasti in nato še akvarelni izrez, na katerem je odtisnjen in barvan motiv. Pri obeh voščilnicah pa sem nato toplotno embosirala tudi voščilo Najlepšega para.
Pod oba embosirana kvadrata sem položila še en kvadrat v barvi polkroga in nato lepila na osnovo voščilnice.








                                                      

Zaradi uporabljene tehnike embosiranja prijavljam izdelek na majski izziv pri 52 CCT 

Zaradi uporabljenih izdelkov Najlepšega para izdelek lepim tudi v galerijo za mesec maj 2020.


Hvala, ker si se ustavila na Cvetočem travniku in na njem pustila svojo sled,
lep pozdrav Andreja V.

9 komentarjev:

  1. Oooo kako so lepe...še posebno prva v modri barvi...in ta polkrog...malo drugače ampak tako lepo poživi vse to belino....Zunaj sije sonce, me se pa z novoletnimi hladiva. Lepo bodi...čao

    OdgovoriIzbriši
  2. Sedi, pet. Zelo lepi, voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  3. Such beautiful cards! Thanks for joining us at Christmas Card Throwdown!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovit barvni nabor in embossing ozadje res lepo dopolni celoto :). Andreja, a veš, da če Mojca pohvali modor barvo, da je to res TOP :).

    OdgovoriIzbriši
  5. Andreja, čudoviti sta tvoji voščilnici in super si se poigrala z embosiranjem :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT!

    OdgovoriIzbriši
  6. Andreja, kako sta mi všeč tvoji voščilnici! <3 Motiv je zelo lep, klasično prazničen. In super pobarvan na obeh voščilnicah. Pa da ne pozabim, svetovno si ju sestavila. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno si se poigrala z obema oblikama embosiranja. Zelo lepo si ju sestavila. Hvala, da si se nam pridružila pri52CCT. Goga

    OdgovoriIzbriši